תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור השפלה איזור:
אלקטרה שם בית העסק:
ספיר 1 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון אזת"ח סניף בית העסק:
גביה למרות ביטול שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אמי בת 72 הזמינה טכנאי שירות ,עקב מזגן שלא עבד.היא נדרשה לשלם מראש סכום של 203 שקל עבור הביקור בכרטיס אשראי ואכן ביצעה את ההליך הנדרש.
למחרת בבוקר היא ביטלה את השירות,מאחר והמזגן החל לעבוד כראוי.
למרות הביטול,אחרי כמה ימים הבחינה שחייבו אותה בכל זאת.
מאז ניסתה לדבר עם נציג שירות ונדחתה מספר פעמים.נאמר לה שיתקשרו אליה בזמן מסויים ולמרות שחיכתה כמה שעות בביתה,לא צילצלו אליה בחזרה.
יש לציין שאמי מבוגרת מאד ,ייקית ומסודרת,ביטלה את השירות למרות המאמץ.ומצב זה גורם לה תיסכול רב ,וצער על אובדן הכסף לשווא.
עוגמת נפש ותיסכול סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה