תיאור הבעיה:
אמי בת 72 הזמינה טכנאי שירות ,עקב מזגן שלא עבד.היא נדרשה לשלם מראש סכום של 203 שקל עבור הביקור בכרטיס אשראי ואכן ביצעה את ההליך הנדרש.
למחרת בבוקר היא ביטלה את השירות,מאחר והמזגן החל לעבוד כראוי.
למרות הביטול,אחרי כמה ימים הבחינה שחייבו אותה בכל זאת.
מאז ניסתה לדבר עם נציג שירות ונדחתה מספר פעמים.נאמר לה שיתקשרו אליה בזמן מסויים ולמרות שחיכתה כמה שעות בביתה,לא צילצלו אליה בחזרה.
יש לציין שאמי מבוגרת מאד ,ייקית ומסודרת,ביטלה את השירות למרות המאמץ.ומצב זה גורם לה תיסכול רב ,וצער על אובדן הכסף לשווא.
|