|
|
|
|
|
|
|
|
מסעדות ומזון מהיר |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
McDonald's (מק'דונלדס) |
שם בית העסק: |
שירות מחפיר !!!< |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הינני לקוחה קבועה בסניף תחנה מרכזית בנתניה ואני חייבת לציין שבכל פעם שאני יוצאת מהמקום אני יוצאת מאוכזבת ומאוד עצבנית מהשרות במקום שהוא מתחת לכל ביקורת . העובדים במקום הינם ילדים בני 17 אשר יותר מענין אותם לצחוק עם החברים שלהן מאשר לטפל בלקוח , האיטיות של העובדים אינה מוצדקת כאשר במקום יש 3 עובדים ו 2 לקוחות , פעמים יותר מדי רבות הםטועים בהזמנה שאני אציין שזה מאוד לא נעים להתחיל לבדוק במקום את הזמנתך לגלות שהם טעו ופעם נוספת להמתין עש שיכינו הזמנה חדשה , כמו כן זה מאוד לא נעים שעושים טעויות בחיוב ואז מתחילים לחשב כמה החזר אתה צריך לקבל דבר אשר עוד יותר מאריך את ההמתנה במקום . דבר נוסף שמאוד לא נעים כאשר אתה ממתין בתור וסוף סוף מגיע תורך ואז העובדת מטפלת בהזמנה של חברים שלה שהגיעו עכשיו . אני אסכם ואומר שכל הדברים הללו קורים פעם אחר פעם בסניף הזה וכאשר ניסיתי לפנות פעם אחת לאחראי משמרת שהיה מקום התשובה שקיבלתי הייתה " לא נורא דברים קורים " אני לא חושבת שזו תשובה הולמת לעובד של ארגון ענק כמו מקדונלד . אוסיף ואומר כל המקרים הללו התרחשו בכל ימות השבוע והשעות השונות כך שמזה אני מסיקה שכלל העובדים במקום אינם יודעים איך לטפל בלקוח כראוי . אשמח לקבל תגובה עך איך העניין טופל .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|