תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
מגה ספורט שם בית העסק:
עד הלום כתובת:
פאוור סנטר סניף בית העסק:
מתן שירות לוקה בחסר במחלקת נעלי ספורט נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני אשת קבע המתגוררת באשקלון ובעלת נקודות ספורט ,מרבה לבקר בסניף זה הקרוב לביתי ויודעת להעריך שירות טוב ואיכותי.
במוצ"ש הגעתי לסניף לרכוש נעלי ספורט עבור ביתי בת ה-6 ,חשוב לציין שנעלי ספורט לילדים לא ניתן לממש ע"ח נק' הספורט שלי , אך הגעתי בשל השירות האיכותי והמקצועי.
להפתעתי עובדת בשם מרינה אשר לקחה הזמנה ממני (נעל ספורט ע"פ דגם ומידה) ובמשך 40 דקות התעלמה ממני ושירתה בנאמנות לקוח שאיתו שוחחה בשפת האם (בשפה הרוסית). כשפניתי לבקש מעובד אחר לקבל את הזמנתי נענתי בשלילה לאור הרעיון המסדר שכל עובד הוא מול לקוח (אכן היה לחץ במחלקת נעלי הספורט).
הלחץ לא השפיע על מרינה והיא המשיכה בשירות מאוד אישי ללקוח והתעלמות מוחלטת מהזמנתי.
בתום 40 דקות פניתי למרינה והערתי לה על מתן שירות לוקה בחסר ותגובתה היתה "אני בהריון, אני לא יכולה להתרוצץ עבורך. עד שלא אסיים עם הלקוח לא אתפנה אליך."
נניח בדימיון מאוד הזוי שמרינה "לא יכולה להתרוצץ" מדוע לא הואילה בטובה לשחרר אותי מההזמנה מולה כדי שעובד ייתן לי שירות.
מעבר לזעם על המתנה לריק נדהמתי על תשובה לא מקצועית וחסרת אחריות, פניתי לברור אצל האחראי ,בשם איגור, ובזמן המתנתי ליד הקופה לאחראי, אני מבחינה כי מרינה הגיעה עם אותו לקוח שזכה ליחס מאוד מאוד מועדף עד לקופה ובשפת האם ביקשה שיקבל הנחת עובד.
מיד התבררה לי כל התמונה ותארתי בפרוטרוט לאחראי איגור על שאירע, חשוב לציין שיצאתי ללא הנעלים ומה שבטוח לסניף זה למרות שנמצא קרוב למגוריי לא אגיע!!!
אגב כאם אני יודעת מהוא הריון זה בטח לא מחלה...
עלבון סוג הנזק :
שיפור השירות ומתן סעד לנזק בהתאם פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה