תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
שקם אלקטריק שם בית העסק:
דיזנגוף 50 (דיזנגוף סנטר) כתובת:
הפקעת מחיר קטלוגי שנקבע ע"י קריסטל למכונת כביסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע ביקרתי בסניף דיזנגוף במטרה לרכוש מכונת כביסה AEG פתח עליון L45120, הוצע ונכתב על המוצר מחיר של 4290 ₪, ובמקרה של טרייד אין – רק אם תימסר מכונת כביסה במצב תקין - תינתן הנחה של 500 ₪. בדקתי בביתי את מפרט המוצר דרך האתר של קריסטל כדי לקרוא את המפרט המלא שאותו לא ידעו להציג בפניי בסניף, ועיניי חשכו כאשר ראיתי שהמחיר הקטלוגי על המוצר הוא 3990 ₪ בלבד. התקשרתי להנהלת קריסטל, נאמר לי ע"י קריסטל (03-9100400), שאסור לחברה המספקת את מוצרי קריסטל למכור מוצר מעל המחיר הקטלוגי שמוצע ע"י קריסטל. זהו מחיר התחלתי, אולם החברה יכולה למכור את המוצר במחיר נמוך יותר, ולהוסיף מבצעים כולל טרייד אין, אבל הנחות יינתנו על המחיר הקטלוגי, המחיר המלא, שאותו לא ניתן להעלות, אלא רק להוריד. בקריסטל ייעצו לי להתלונן על כך בפני שירות הלקוחות של שקם אלקטריק. ניסיתי כמה עשרות פעמים בימים האחרונים להתקשר לשני טלפונים של החברה 1700700709 + 1700502666, בפעם היחידה שתפסתי מישהו בקו הראשון נאמר לי להמתין ולאחר כרבע שעה של המתנה ניתקו לי את הטלפון, בטלפון השני יש רק משיבון שקולט הודעות קוליות ומציע לשלוח ללקוחות SMS עם מידע על מיקומי סניפים. אי לכך, התקשרתי ישירות לסניף בדיזנגוף סנטר, 6299192/1, גם במקרה הזה מאז יום ה' שעבר אני מנסה להתקשר ואין תשובה ואין משיבון במהלך שעות היום. היום, לאחר ניסיונות רבים תפסתי סוף סוף בבוקר מישהו מטעמכם ושוחחתי עם איילי, שלא ידעה על הטעות הצרכנית של החברה, ואמרה שתחזור אליי ב16. לאחר שזו לא חזרה אליי התקשרתי ב17:30 כמה וכמה פעמים עד שתפסתי אתכם, שוחחתי עם אתי שהעבירה אותי לאיילי, איילי לא התנצלה ואמרה שהיא לא דיברה עם קריסטל, כשהסברתי לה שאינם יכולים למכור מכונת כביסה במחיר גבוה מהמחיר הקטלוגי ולעשות תרגיל של טרייד אין עם מסירת מכונת כביסה טובה ותקינה עם הנחה של 500 ₪ ואז להעלות את המחיר המקורי ל4290 ₪ כמחיר מקורי פיקטיבי, העלאה של 300 ש"ח תמימים (ומה קורה בלי הטרייד אין? המחיר נשאר מופקע??) איילי אמרה שהיא "לא יודעת" והוסיפה שבמיוחד לי היא תתן מבצע של 3790 ₪ עם טרייד אין או בלעדיו כי זה "מחיר מבצע". הבהרתי שאני לא מחפשת מבצעי בזק, אלא מחיר חוקי לכולם בלי לקבל טובות, ואז היא אמרה ש3790 זה המחיר לכולם. כשביקשתי לשוחח עם מנהל היא העבירה לי את יוסי, מנהל מכירות מקומי שסירב בתוקף לתת לי את שם משפחתו, שוחח עמי בחוצפה ובחוסר סבלנות מובהק, כששמע את תלונתי הוא אמר לי, שהמחיר הוא 4290 וזהו, אח"כ אמר שהמחיר הוא 3990 ₪ ואח"כ אמר שיש מבצע של טרייד אין על 4290 ש"ח והמחיר יהיה 3790 ₪, כשהסברתי שזו עבירה על החוק להעלות את המחיר המלא למחיר פיקטיבי מלא גבוה עוד יותר ולהוריד ממנו 200 ₪ ולא 500 ₪ -למעשה - הוא התעצבן ואמר שחבל על הזמן ורצה לנתק. כשביקשתי לקבל פקס על מנת לשלוח מכתב תלונה כדי שנציג מוסמך יחזור אליי ולא ייתנו לי 1001 מחירים שונים ולא מוסמכים ויטרטרו אותי בטלפונים שלא עונים מהם או שלא יודעים ואין מנהל ולא מבינים בחברה, הוא לא ידע מספר פקס, זרק לי טלפון להתקשר אליו (9607000 ואח"כ החליט שזה 7607000), רק אחרי שהתעקשתי שלא ארד מהקו עד שלא אקבל פקס, הוא הואיל בטובו לתת לי מספר פקס וניתק לי את הטלפון.
מעולם לא נתקלתי ברצף כל כך כושל של התנהלות – שירות לקוחות כמעט בלתי אפשרי להשגה, נציגים זוטרים שנותנים מחירים שונים ומדברים לסירוגין בבלבול ולסירוגין בחוצפה, חברה מורשית שמצפצפת על החוק להגנת הצרכן וממציאה מחיר גבוה כדי להדביק לו מבצע, שהוא למעשה במחיר נמוך במאות שקלים מהמחיר הנקוב.
אם המחיר הקטלוגי של קריסטל הוא 3990 ₪ ושקם אלקטריק מציעים מבצע על מחיר זה,אין הם מורשים להעלות את המחיר המקורי, כשממילא אין הם מורשים למכור את המוצר במחיר פיקטיבי זה, כדי לחזור ולמכור אותו במחיר "מבצע".
אציין כי פניתי לשקם אלקטריק כי חשבתי שזו חברה הגונה, חוקית עם מחירים כתובים, כאשר בשוק ישנן חנויות רבות כמו רשת אבי סופר שמוכרות את מכונת הכביסה הנ"ל במאות שקלים פחות, כולל מבצעים באולמות התצוגה של קריסטל עצמה, אך מי שמע על חברה חוקית בע"מ, שמרשה לעצמה להעלות מחיר מומלץ לצרכן, שהוא המחיר הגבוה ביותר והבלתי ניתן להעלאה נוספת של המוצר? אם המוצר נמכר ב3990 ₪ עפ"י אתר האינטרנט של קריסטל
http://www.crystal.co.il/Product.aspx?PID=352
+ בכל החוברות של קריסטל עפ"י בירור טלפוני עמם, מבצע טרייד אין יהיה על מחיר זה ולא על מחיר פיקטיבי, ואם הוא כבר על 3990, אזיי זהו טרייד אין של לעג לרש של 200 ₪ ולא 500 ₪! ואם אין למישהו מכונת כביסה למסור, מדוע גם אז ישלם אצלכם 4290 ₪ ולא 3990? היכן ההגינות? לפחות שלא ירמו בשקם אלקטריק לקוחות ויעשו זאת גם מאחורי גבה של קריסטל, המספקת להם מוצרים.
עוגמת נפש רבה סוג הנזק :
למכור לי את המוצר במחירו הקטלוגי 3990 + טרייד אין של 500 ש"ח ולא להמציא מחיר מקורי פיקטיבי ולהוריד ממנו פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה