תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור השרון איזור:
השטיח המעופף שם בית העסק:
שירות לקוי של נציגי השירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 19/8/07 הוזמנה טיסה לקלאב בתורכיה ענה לי נציג בשם יניב חדד שעשה לי הזמנה הוא אמר שאני צריכה לחכות לאישור של המלון יום יומיים מיום יומיים האישור הפך לשבוע אני כל יום התקשרתי ובלבלתי לו במוח עד שקיבלתי את האישור שהגיע אלי רק בתאריך 26/7/07 מעבר לזה שסוכם עם יניב שהטיסה חזרה תהיה ב 12 בלילה, קיבלתי את ההזמנות של הכרטיס אשראי ולהפתעתי הרבה הנציג שירות ה"נחמד" שינה את תאריכי הטיסות בלי ידיעתי התקשרתי אליו שוב ושאלתי אותו מה לעזאזל הוא חושב שהוא עושה בזה שהוא משנה לי את הטיסות ללא ידיעתי הוא התחמק לי מתשובות של עוד כמה שאלות ביקשתי לדבר עם המנהלת של הסניף יניב אמר לי שאינני יכולה לדבר איתה אלא להתקשר שוב אל הסניף התקשרתי שוב אל הסניף וענה ללי נציג שירות אחר בשם אורן ביקשתי ממנו את חגית הוא שאל אם הוא יכול לעזור לי אמרתי שאני מתעקשת לדבר עם המנהלת הוא ניתק לי את הטלפון בפנים ובזה הסתיימה השיחה ואני נישארתי בלי תשובות לאחר מכן התקשר אלי שוב יניב חדד הנציג שירות ואמר לי "שמעתי שהתקשרת לסוכנות וביקשת את חגית" הוא התחיל להסביר לי כל מיני דברים על טיסות הצ'רטר בסבלנות ובחיבה רק שחבל שזה אחרי שביקשתי את המנהלת וניתקו לי בפנים לא נראה לי שאני יזמין אי פעם בשטיח המעופף יותר!!!!!!!! לא מומלץ בכלל במיחוד טיסות הצ'רטר שלהם.
עלבון סוג הנזק :
שיסדרו לי את הטיסה פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה