תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלון רויאל ים המלח שם בית העסק:
שיא הזילזול החובבני בשרות לאורח="חמישה כוכבים"-"תפסת מרובה לא תפסת" נושא התלונה:
‏שבת ‏25 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
י‏יום שני 27 אוגוסט 2007

לשירה שלום רב

בהמשך לשיחתנו המפורטת ולפי בקשתך, הריני להעלות בכתב את מסכת התלאות אותה עברנו, משפחתי ואני, בסופשבוע "שחור", האחרון, בתאריך 24-08-07 – 26-08-07, בעת שהותנו במלון רויאל ים-המלח.
1. הגענו למלון ביום שישי ולאחר שעשינו "check in", המתנו עד לקבלת החדר, שמספרו-1724. כשהתאפשר, עלינו לחדר וגילינו שהוא הוכן לשני אנשים בלבד ולא לשניים פלוס שני ילדים כפי שהוזמן. פנינו לקבלה והבטיחו להשלים במגבות וחמרי רחצה, אותם מצאנו בחזרנו, לאחר כשעתיים, מונחים על הרצפה ליד החדר ולא במקומם- בתוך החדר.
2. בזמן ההרשמה, ביקשנו לספק לנו מפתח לשבת, והובטח לנו כי נקבלו כמחצית השעה לפני הדלקת הנרות. מאחר שלא נעננו בטלפון (זה כנראה נהוג במלון זה לא לענות לטלפון) ירדנו לקבלה ובפועל המפתח סופק, תחת לחץ של משפחות רבות, ממש בעת הדלקת הנרות.
3.לאחר התפילה, בשעה 20.00 לערך ולפני שפנינו לחדר האוכל, ביקשנו בקבלה כי יכינו את המיטות הנוספות לילדים. לכשהגענו לחדר לאחר ארוחת הערב, גילינו כי מאומה לא נעשה ואני נאלצתי "לבלות" במעלית השבת ( השימוש בטלפון אסור בשבת) ולפנות ישירות שוב לפקידת הקבלה ולבקש כי העניין יסודר. חלפה שעה נוספת ועדיין לא ארע דבר. שוב נאלצתי לפנות למשרד הקבלה, אלא שהפעם ביקשתי לדבר עם המנהל התורן – רם, שמו. הובטח לי כי הוא יצור קשר, אך הוא לא עשה זאת. איש השרות הגיע לאחר מחצית שעה, בשעה 22.15 , עם סיפור מעניין "שלא יכול היה לפתוח את החדר, בעזרת המסטר שיש בידיו",( מעניין איך עשו זאת החדרניות ללא בעיה למחרת?).
4.בחדר האוכל ניתן היה להגדיר את השרות כקריסה טוטאלית: שולחנות ערוכים בחסר, כלי אוכל כצלחות, מרקיות וכוסות הפכו למצרך נדיר ויקר המציאות, והתחושה הכללית היתה שלא היתה הערכות לעומס. אורחים כעוסים שלא קיבלו את מבוקשם, צעקו והוסיפו לאווירה הלא נעימה. ניסינו להתחשב בעובדים שקרסו תחת העומס והפסקנו לבקש מהם סיוע כלשהוא. בהתחשב במחיר שנגבה מאתנו (2900 ש"ח) ובכלל במחירים שמבקשים בעונת שיא השירות צריך היה להיות בהתאם.
5.ארוחת הבוקר בשבת היתה מהדורה חוזרת של הערב עם תוספות חלביות, כמו גבינות וחביתות מרוחות על הרצפה שלמרות בקשתי לא טופלו בכל זמן שהותנו בחדר האוכל.
6.לאור החוויות הקשות, החלטנו לבקש לאכול את ארוחת הערב בלובי, בלא להתחשב בהבדל המהותי ובצמצום הרב שבמגוון לעומת חדר האוכל. הבקשה התקבלה כהמרה ובהמשך התבררה כהימור. פירוש הדבר שהוגבלנו לארבעה דברים בלבד בתוספת מים . סבטלנה, האחראית "הסבירה" כי אנו הפכנו למוגבלים לעומת חדר האוכל וכל דבר נוסף יחייב אותנו בתשלום. כשראינו את מידת הקשיחות ביקשנו לשוחח עם המנהל התורן, עדיין רם מאתמול, שבשלב הראשון סרב להופיע וסבטלנה טענה בלהט כי התשובה תהיה זהה – סרוב נוקשה ומחלט. כאשר רמזתי כי לא אעבור על כך בשתיקה, הואיל מיסטר רם להופיע. בשיחה עמו הוא נראה "מופתע" לשמוע על החריקות שבשרות ובסיום במקום לישר עמנו את ההדורים, הסתודד עם סבטלנה והורה לה מה שהורה, וזו לא טרחה אפילו לידע אותנו, כאחראית, אלא שלחה את המלצרית, לוטם, לקבל מאיתנו את ההזמנה, שכללה 5 מנות ושתייה (שוקו, קולה בירה ומים). לקראת תום משמרתה, של לוטם, פנתה אלינו ובקשה לחייבנו ב98 ₪ עבור השתייה. הפעם דרשתי מייד לשוחח עם המנהל התורן אך הלה לא טרח אפילו לידע אותנו, שלא לדבר על תגובה לבקשה-התעלמות מוחלטת- הוא פשוט העביר את הכדור ליום המחרת למשרד הקבלה, ובעת העזיבה בקשו ממני לשלם עבור מה "שחויבתי" ערב קודם.
7.הפעם דרשתי לדבר עם המנכ"ל אך במשך שלוש שעות של המתנה , נאמר לי כי הוא בישיבה ושכנראה נמשכת למעלה מ 24 שעות, מכיוון שעד לכתיבת שורות אלו לא טרח אף אחד להתייחס לפנייתי, והתחושה היא שלא במלון בדרגת חמישה כוכבים היינו אלא מסכת של חובבנות מקצועית תוך הקפדה על זלזול באורח (בניגוד למה שמופיע ע"ג דף המשוב אותו מתבקש כל אורח למלא כי "לנו באמת איכפת..בלה בלה בלה.").
8.אודה טיפולך המלא.

בברכה
ד"ר שאול דוידוביץ וזוגתו לאה
עמק ברכה 23, נחלת יצחק, תל אביב 67456
0505281380, 0507223932
כספי סוג הנזק :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה