תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקאות מגזר:
אזור הדרום איזור:
מי טל שם בית העסק:
ת.ד 2272 באר שבע מיקוד 84874 כתובת:
באר שבע סניף בית העסק:
הטעיית הצרכן בזמן הקניה, שירות ויחס מזלזל וחוצפני מצד שירות הלקוחות הטלפוני. נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/08/07 בשעה 17:10 חייגתי למרכז השירות הטלפוני של חברת טבע בר,
על מנת להזמין מסנן חדש, למכשיר שרכשתי מהחברה מדגם מיני בר קלאסיק בתאריך 02/05/06.
לשיחת הטלפון ענתה נציגה שהזדהתה בשם נטלי, יש לציין שמתחילת השיחה עימי היא הייתה עסוקה במידת מה עם נציגה אחרת וכנראה שפשוט חייגתי בזמן שלא היה נוח בשבילה כל כך.
הסברתי לה שלפני כשנה וחצי רכשתי מכשיר מחברתם ואני רוצה לבדוק אם אכן נכונה העובדה שהמסנן עולה לי 100 ש"ח כמו שציין דני הבחור שהתקין אצלי את המכשיר בבית, וציין שיש להחליפו לאחר כל שנת עבודה עם המכשיר.
היא בתגובה ענתה שעלות המסנן היא 300 ש"ח למכשיר מסוג זה, הסברתי לה שהטכנאי שהתקין את המכשיר ציין במפורש שעלות המסנן היא 100 ש"ח, בחוצפתה הרבה ובצורה מעליבה היא טענה שאין מה לעשות וזה מה שיש.
הסברתי לה שאין בכוונתי לשלם מחיר כזה ,אלא מה שהובטח לי ע"י הטכנאי שלהם,
ואני מבקש שתבדוק כיצד אני מקבל את מה שהובטח לי ע"י, היא בתגובה החלה להשתולל שאין לה שום דרך לעזור ואין שום דבר שניתן לעשות.
דרשתי ממנה שתעביר אותי למישהו שאחראי מעליה בשירות הלקוחות אך היא נענתה בשלילה וטענה שרק היא קיימת ואין אף אחד מעליה שיכול לסייע לי בבעיה,
מיד לאחר מספר שניות השיחה נותקה.

ראשית אני חייב לציין שהתנהגותה של הנציגה היא מתחת לכל ביקורת, לא הייתי מצפה להתנהגות כזאת מצד מישהי שאמורה לייצג את החברה מול הלקוח.
ייתכן מאוד והיה לה יום רע שלא באשמתי אבל אין זה מותיר לה להוציא הכל עליי,
אני דורש את התנצלותה של הנציגה, בנוסף אני דורש שהחברה תעמוד בהתחייבויותיה ותעמוד מאחורי מה שהיא מפרסמת.
מיותר לציין ששקלתי פנייה לערכאה משפטית, אך אני ממתין לראות את תגובת הנהלת החברה.
או שייתכן ואין בכלל דבר כזה??שכן הנציגה אמרה שרק היא בשירות הלקוחות..

מצפה לתשובתכם.
עלבון סוג הנזק :
עמידת החברה בפרסום לגבי המחיר והתנצלות הנציגה על התנהגותה. פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה