תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Zara שם בית העסק:
דיזינגוף סנטר סניף בית העסק:
שירות מחפיר בזארה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 9/8/07 הגעתי לסניף זארה דיזינגוף סנטר ת"א על מנת לרכוש בכרטיס המתנה, על סך 250 ש"ח, שקיבלתי ליום הולדתי ה-25 בגדים ברשתכם.
מן הראוי לציין שאני לקוחה קבועה שלכם ושל רשת פול אנד בר וחלק נכבד ביותר מהמלתחה שלי ומן המתנות שאני רוכשת לידידיי ומכריי הוא כרטיסי המתנה שלכם.

ב 28.5.07 חגגתי את יום הולדתי, ב 8.6.07 חברתי הטובה קנתה לי את כרטיס המתנה ברשת פול אנד בר שבדיזינגוף סנטר. חיוב האשראי ירד לה לפני חודש. למקרה הצורך יסופקו הוכחות חברת האשראי.

ביום חמישי, כאמור, הגעתי לסניף שהיה שוקק לעייפה ומדדתי את מיטב בגדיכם, לאחר שבחרתי 5 חולצות ניגשתי לקופה וגם שם המתנתי בסבלנות על מנת לשלם. חשוב להזכיר שאחת החולצות שהיו בסטנד של מבצע (79.90) התבררה בקופה כחולצה שאינה במבצע ( 169.90) ולכן בצר לי ויתרתי עליה. לדעתי גם כאן נפלה טעות אבל זה לתלונה אחרת...

לאחר שהקופאית ערכה את החשבון הגשתי לה בשמחה את כרטיס המתנה ולהפתעתי הרבה קיבלתי את התגובה "הכרטיס לא בתוקף, איני יכולה לכבדו".
לחברתי, במעמד הרכישה, נאמר שהכרטיס בתוקף לשנה. הקופאית הראתה לי את התוקף בגב הכרטיס ובד בבד הראתה לי שישנם כרטיסים שונים בעלי פג תוקף שונה. הסברתי לה שלא יכול להיות שכרטיס שנקנה בחודש יוני השנה איבד מתוקפו ואני מבקשת שיכבדו אותו. הרגשת חוסר האונים ועוגמת הנפש על מתנת יום הולדת, בסכום כסף מכובד, הנראתה כהולכת לאיבוד עקב טעות לוגיסטית של חברתכם, החלה להתגבר בי.
כל הניסיונות שהצעתי על מנת לפתור את אי ההבנה לא היו מקובלים על הקופאית, האנשים שהמתינו בתור המשתרך מאחורי החלו צועקים ובקשתי לקרוא למנהל עלתה בסירוב.
למקום נקראה קופאית נוספת שאמרה שניתן לשחזר את תוקף הכרטיס, תהליך הלוקח שבועיים ולדעתי גובל בטרחה לא הכרחית בעליל, עקב כך שעליי לגשת לקבל את הכרטיס החדש בדואר רשום (אני סטודנטית עסוקה שנמצאת בתקופת מבחנים ועובדת בשתי משרות). גולת הכותרת הייתה שאת הבגדים שבחרתי וכל כך ציפיתי ללבוש לא יוכלו לשמור לי בצד. לאחר מאמצי שכנוע נוספים הסכימה הקופאית לשמור לי את השקית עם הבגדים בצד (איני בטוחה אגב כי לא היה זה אקט שנועד לרצותי ושלאחר עזיבתי את המקום לא חזרו החולצות לסטנד). מלבד זאת נדרשתי לשלם על אחת מהחולצות בכספי שלי בתואנה שאת החולצה הספציפית הזאת היא בהחלט לא יכולה לשמור).
לבסוף הוחלט לשחזר את הכרטיס, היא לקחה את כרטיס המתנה שלי ורשמה לי מעין כתב התחייבות שישלח לי תוך שבועיים כרטיס חדש.
עזבתי את המקום בעוגמת נפש ולאחר שמיום חמישי האחרון ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות שלכם ללא הצלחה, החלטתי לפנות אליכם במייל.

כל המקרה הזה פגע בי באופן קשה והעיב על שמחת יום הולדתי. מלבד זאת שאיני חושבת שאני צריכה להמתין שבועיים לכרטיס חדש עקב טעות שלכם שבה מכרתם בידיעה או שלא כרטיס שאינו בתוקף, לדעתי עליי אף לקבל פיצוי על עוגמת הנפש.
פניתי לשירות הלקוחות מספר פעמים, השארתי את הפרטים ועדיין לא מצאו לנכון ליצור איתי קשר.
נכון להיום 28/8/07 עדיין לא קיבלתי את כרטיס המתנה החדש בטלפון
עוגמת נפש סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה