תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור השפלה איזור:
בזק שם בית העסק:
בקשה להקפאת הקו והאינטרנט עקב נסיעתי לחול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הכל טוב ויפה אבל השרות ממש קשה יש לכם צוות נהדר שכל אחד אומר משהו אחר, חייבים לעשות שעורי בית, משום שזה מטיש אני עוברת שעות עם בזק .
עכשיו אמרו לי לשלוח פאקס מחו"ל עשיתי זאת חיכיתי וחיכיתי הרבה זמן השיחות מחו"ל עולות הרבה כסף, במיוחד מבלגיה אחרי שאחד הנחמדים שמע אותי , הוא שוב אמר שיעביר אותי לשרות אחר אחד בשם חיים נתן לי את המספר להתקשר 0097236800029 ואז אני שוב צריכה לחכות ולהתקשר שעות עם מחלקת הלקוחות שבמילא כל אחד יאמר משהוא אחר ,השיחה עלתה2. 3 אירו ולמי זה אכפת והעניין לא סודר סליחה זה ממש מטריף הייתי באמת רוצה שמשהוא יענה תודה
גם כספי וכאב לב סוג הנזק :
לסדר את העניין מבלי שאצטרך לצלצל עשרות פעמים ולאשר לי באימל תודה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה