|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
חוסר יכולת לתקן אינטרנט במשך חודש |
נושא התלונה: |
שכטר דן |
שם/כינוי: |
יום ראשון 29 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח משלם של הוט, ובמשך חודש אני סובל מהתנתקויות אינטרנט שנגרמות עקב בעיות תשתית בבנין (זאת אני יודע בדיעבד כיום). הוט שלחו כבר שלושה טכנאים וכל אחד מהם הואיל בטובו לבזבז כ5 דקות מזמנו היקר כדי להודיע לי שהפעם הוא אכן סידר את הבעייה, נעלם והשאיר אותי עם אינטרנט שמתנתק כל כמה דקות.
לבסוף, הטכנאי השלישי שהיה פה זיהה בעייה תשתית בבניין ואמר כי הטיפול ידרוש צוות אחר שמטפל בבעיות אלו ויתואם איתי טיפול. מיותר לציין שאף אחד לא תיאם איתי שום דבר ורק לאחר שהתקשרתי היום, 28.8.2007 למוקד פתאום הודיעו לי ש"מה אני מתלונן" כי הרי תואם איתי ביקור ב3.9.2007...
כמובן שמיד ביקשתי לדבר עם מישהו שמסוגל להבין את חוסר היכולת שלהם לתקן תקלה ועד עכשיו אני לא מצליח למצוא בן אדם אחד בהוט שמסוגל להבין "מה לא בסדר" בזה שלקוח מושך תקלה במשך כחודש מבלי הסבר/פיצוי/תיעדוף בטיפול.
|
שהוא יביאו טכנאי שפותר בעיות ולא ימשכו לקוח במשך חודש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|