תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
מגה ספורט שם בית העסק:
מרכז ביג כרמיאל כתובת:
מגה ספורט כרמיאל סניף בית העסק:
חולצה שרכשתי בסניף כרמיאל נושא התלונה:
‏שבת ‏25 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי חולצה בתאריך 07\8\22 ברשת מגה ספורט בעיר כרמיאל ,לאחר חמישה ימים החזרתי את החולצה לחנות עקב מחיקה של ההדפס שהיה על החולצה ,חולצה של puma .
נגשתי למוכרת בחנות והיא אמרה לי שאין מה לעשות הסברתי לה שזו לא תשובה מספקת ,לאחר מספר דקות היא הבינה שמסרה לי הסבר לא ראוי.
לאחר מכן שינתה המוכרת את התשובה שלה וטענה שהיא צריכה לשלוח את החולצה לבדיקה.
הסברתי לה שרכשתי חולצה קצרה ושבעוד מספר ימים אני לא יוכל להנות ממנה כי החורף קרוב ביקשתי את אותו החולצה או חולצה חילופית,היא טענה שזה לא אפשרי .
החלטתי להשאיר את החולצה בחנות והיא אמרה לי שאין לה מה לעשות עם החולצה עדיף שאכח אותה איתי,סרבתי ויצאתי מהחנות .
יום לאחר מכן התקשרתי לשירות לקוחות של מגה ושם קיבלתי שירות שפשוט לא ניתן " לתאר"
נציגה בשם ליטל פשוט צחקה עליי שהבטיחה לי שכבר באותו יום חוזרים אליי פשוט אף אחד לא טרח לחזור ולעדכן אותי מה קורה עם החולצה שלי .
לאחר יומיים שוב השארתי הודעה במענה של שירות הלקוחות של מגה לאחר כ-8 שעות שוב ליטל חזרה אליי ושוב הסיפור מהתחלה ......קיבלתי שירות מליטל שפשוט מעליב.
אני פשוט מתבייש שרשת כזו גדולה כמו מגה ספורט מתנהגת כך ללקוחותיה,אני בכל אופן לא ניכנס לשום אחת מהחניות שברשת ברחבי הארץ שוב לקניית מוצר כזה או אחר.
ברצוני לקבל תשובה מה קורה עם החולצה שלי כי רכשתי את החולצה בכסף שהוא מאד יקר לי .

תודה מראש,

יוסי מלול
פלאפון:0507400022
עוגמת נפש סוג הנזק :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה