תלונות ארופלקס

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
ארופלקס שם בית העסק:
מזרונים פגומים נושא התלונה:
מגל יצחק שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשנו מיטה זוגית מתכווננת comfortflex g5 עם אחריות של 15שנים למזרנים. מיד עם הרכישה גילינו שאחד מהמזרנים פגום, פנינו לחב' טל' ושם נאמר לנו שאנו צריכים לשלם 360 ש"ח עלות הובלה , כשביקשנו להביא את המזרן בכוחות עצמנו,סירבו. בינתיים חלפו להם עוד חדשים מספר וגילינו שגם המזרן השני פגום, שלחנו מכתב תלונה לחב' אירופלקס שגם המזרנים וגם המיטה
פגומים בתכנונם וביצורם. חב' אירופלקס החליטה להתעלם ממכתבנו ומכאן אנו
מבקשים את התערבותכם. קשה לנו שלא לציין, ע"ג תעודת הביטוח מצוין: "ספרו לחברים על שינת המלאכים שלכם והמליצו גם להם להנות ממזרן אירופלקס".
מה שאנחנו יכולים לספר לכם, שאנחנו עוברים לילות שימורים ללא שינה וזאת "הודות" למזרנים ולמיטה "המהוללים". המזרנים בורחים לצדדים ויש הרגשה שישנים על סיפון של ספינה בים גועש. שלא לדבר על כך שבמקום שהמיטה תשרת אותנו, אנחנו צריכם לשרת אותה, כל שבועיים להפוך את המזרנים. בקיצור ולעניין המיטה פגומה ויש להם את החוצפה לגזור קופונים של עלות הובלה באצטלה של "שמירה על פינות המזרן".
אודה לכם על שיתוף הפעולה.
בברכה
יצחק
כספי סוג הנזק :
החלפת המזרנים וסידור לאי בריחתם. פתרון נדרש :

ארופלקס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה