תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
פול אנד בר שם בית העסק:
איילון סניף בית העסק:
שירות לקוחות של פול אנד בר איפה אתה? נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני עדיין מרגישה אי נעימות מהעובדה שאני לא יכולה לנוע בחופשיות בקניון איילון, ואינני יכולה להכנס לסניף בקניון. כמו שכבר נאמר בעבר המנהלת(אינגה) לא התייחסה אליי יפה במספר ביקורים שלי בחנות.

בפעם הראשונה - באתי להחליף ג'ינס שנקנה יומיים לפני, והיא סירבה להחליף אותו (הצגתי בפנייה טיקט וחשבונית).

בפעם השנייה - כשבאתי לשלם על גופייה, היא סירבה לעמוד בקופה ולקבל תשלום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפטר את המנהלת ולתת פיצוי הולם פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה