|
|
|
|
|
|
|
|
חברות ביטוח |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
AIG |
שם בית העסק: |
תעודת ביטוח ל11 חודש במקום שנה - יפעת שרעבי ולירז |
נושא התלונה: |
יום רביעי 29 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעסקה טלפונית סגרתי על מחיר ביטוח חובה לשנה ותשלומים (12 תשלומים).
תעודת הביטוח שהגיעה הייתה על 11 חודש במקום שנה (והמחיר לא השתנה).
לירז שטיפלה בעסקה טוענת שזו שגיאה שלהם אבל אין אפשרות לשינוי (הביטוח אמור להכנס לתוקף תוך 3 ימים כך שאאלץ להשבית את המכונית עד לקבלת תעודה מחברה אחרת.
בנוסף, גם המנהלת יפעת שרעבי וגם לירז, טענו שלא יוכלו לבטל את התשלום הראשון עד שיקבלו לידן את התעודה שהוציאו בטעות. סירבו לשלוח שליח שיקבל את התעודה לידיו להבטיח ביטול העיסקה.
יתכן שהם עושים זאת לעוד לקוחות שפשוט לא שמים לב לכך שתקופת הביטוח קצרה מן העיסקה המקורית.
|
תעודת ביטוח חדשה לשנה במקום 11 חודש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
AIG שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|