תיאור הבעיה:
לפני שנה קניתי ארון וכעבור כחצי שנה אחת מהדלתות של הארון נפלה וביקשתי מהחברה שיבואו לתקן את הדלת והם אכן תיקנו. לפני כשלושה חודשים, שוב, הייתה בעיה, רק שהפעם כבר 2 דלתות נפלו. אחרי שחיכינו כשבועיים בא הנגר מטעם החברה ואחרי שראה את הארון, אמר שיש להחליף את דפנות הארון על מנת שהבעיה לא תחזור שוב. סיכמנו וכעבור שבוע הוא התקשר שדפנות הארון מוכנות ושאל מתי נוח לי שיגיעה. אמרתי לו באיזה זמנים אני נמצאת בבית והוא אמר כי יצרו איתי קשר משרות הלקוחות כדי לקבוע מועד. מאז עברו חודשיים !!! לא רק שאף אחד לא התקשר אליי אלא שאני התקשרתי עשרות פעמים והמתנתי על הקו עם שרות הלקוחות במשך שעות ללא מענה. לאורך כל התקופה הזאת לא הצלחתי ליצור קשר אף לא פעם אחת עם מחלקת התיקונים, היחידה שהצלחתי לדבר איתה ולא פעם אחת היא המזכירה שאמרה בכל פעם כי היא מוסרת להם את הבקשות שלי תוך התנצלות שהם נורא עמוסים כרגע והיא מבטיחה שהם כבר באותו יום או מקסימום למחרת ייצרו איתי קשר. אך, כמובן שזה לא קרה. אני כבר כשלושה חודשים עם ארון בלי דלתות. איזה מין שרות זה? אני פשוט לא יודעת מה עוד אפשר לעשות בשביל לקבל שרות שמגיע לי מהחברה.
|