תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסעדות ומזון מהיר מגזר:
אזור השפלה איזור:
McDonald's (מק'דונלדס) שם בית העסק:
נתב"ג כתובת:
נתב"ג דיוטי פרי סניף בית העסק:
מטונף עם שרות מזעזע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אמש (29.8 שעה 20:00) הלכתי לאכול במקדונלדס בדיוטי פרי (אני עובד בטחון נתב"ג). אני אוכל שם לעיתים ותמיד יש שם בעיה אולם אתמול נשברו כל השיאים (העולמיים) בזוועה.
קודם כל השרות היה גרוע 2 בחורות על כ 20 לקוחות וטון הדיבור שלהן היה גס.
שנית ויותר חשוב המקום היה מטונף. שלולית של שמן ומים על הרצפה ואף אחד לא טרח לנקות . אוכל זרוק על הרצפה (מאחורי הדלפק) נראה כאילו לא נוקה שם שנה.
על דלפק השתיה כוסות זרוקות , במגשי ההמבורגרים שכבו כ 20 המבורגרים שאיש לו הזמין במשך ה20 דקות שחיכיתית איכס.
לא היו מגשים ללקוחות והאוכל הוגש בידים (אפילו לא בשקית!).
לא היה קטשופ ומיונז. ונראה שלאיש לא איכפת. צילמתי.
יש לי כמה תמונות של הזוועה. אולי את משרד הבריאות או הרשת העולמית זה יעניין. אולי את העיתונות.
מעולם לא כתבתי מכתב אבל זה...
עבדתי במסעדות ומקומות שרות וזה היה שיא.
אולי יצא מזה משהו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מיידי ופיצוי כל הלקוחות פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה