תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור השפלה איזור:
טורנדו שם בית העסק:
רח' הערבה 104 כפר סבא כתובת:
שירות לא מקצועי וגרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותנו מזגן מיני מרכזי טורנדו אשר רכשנו לפני כ3.5 שנים.
בתאריך 12/8/07 פנינו לשירות החברה מאחר והמזגן הפסיק לקרר.נקבע ע"י מח' השירות כי יגיע טכנאי ב16/8 . ואכן הגיע טכנאי בתאריך המיועד, מילא גז טען שבורג לא היה מחוזק.
גבה 400 ש"ח על מילוי הגז ועוד 150 ש"ח על חיזוק הבורג בסה"כ 600 ש"ח, הבטיח 3 חודשי אחריות על מילוי הגז והלך.
לאחר כשעתיים שוב הבחנו כי המזגן אינו מקרר. התקשרנו למחרת וביקשנו להזמין שוב טכנאי. נקבע כי בתאריך 19/8 יגיע שוב טכנאי.(יש לציין שאנו אנשים עובדים ובכל פגישה כזו עלינו להפסיד שעות עבודה על מנת לחכות לטכנאי).
הטכנאי הודיע כי תוך 20 דקות הוא מגיע יצאתי בבהילות ממקום עבודתי ונאלצתי לחכות כשעה וחצי עד לבואו. הטכנאי שהגיע מילא שוב גז, טען שהייתה בועת אויר והלך לו לדרכו. כמובן לשאחר מס' שעות שוב גילינו כי המזגן אינו מקרר ושוב התקשרנו והתעקשנו כי טכנאי בכיר יגיע על מנת לבדוק יותר לעומק את הבעיה.
לאחר ויכוחים קשים כשהיא מסרבת בכל תוקף להעביר מנהל או סמכות אחרת מעליה הסכימה כי יגיע אלינו טכנאי בכיר ואכן נקבע כי הטכנאי יגיע בתאריך 22/8 . באותו יום הטכנאי התקשר כי הוא מגיע תוך 20 דק' אך לא הגיע- התקשרו מהשירות והודיעו כי קרתה לו תאונה וכי הוא יאחר בשעה. כעבור שעתיים שוב התקשרו והודיעו כי הוא לא יגיע היום וכי הם עושים לנו טובה ויגיע טכנאי למחרת. כמובן ששוב נאלצתי לצאת מהעבודה. ואכן למחרת23/8 הגיע טכנאי - בדק את המזגן וטען כי קונטקטור חשמלי התקלקל וכי אין בידו את החלק והוא מבטיח שיעביר במהירות את הפניה לזמן שוב טכנאי להחלפת החלק. ועוד סוף שבוע עבר עלינו ללא מזגן בחום כבד.
למחרת בבוקר התקשרנו על מנת לתאם פגישה לטכנאי ,נמסר לנו כי עדיין לא הגיע טופס הטכנאי וכי יצרו עמנו קשר. ואכן התקשרה שוב בשעות הצהריים גב' אסנת וביקשה לתאם פגישה ליום 27/8 כאן כבר הרגשנו שאנו מאבדים עשתונות וביקשנו לדבר עם מנהל השירות- אסנת סירבה בכל תוקף הודענו לה כי עד שלא יחזור אלינו מנהל אנו מסרבים לדבר עימם. בתחילת השבוע שוב התקשרה עמנו אסנת. ובקשה לתאם את הפגישה ל27/8. לאחר דין ודברים ולאחר ששוב התעקשתי כי אני מחכה שמנהל יצור עמי קשר, התקשר איתי מר אדי.אחראי הטכנאים ולאחר דין ודברים ביננו הסכים לעשות לי "טובה" ולשלוח לי את הטכנאי בתאריך 27/8 כשלטענתו אין צורך במנהל לתאם ביקור טכנאים ואכן בתאריך המיועד הגיע טכנאי אשר התנהג בחוצפה והשאיר בלכתו חלקים מהמזגן שאינם מורכבים .החליף את הקונטקטור וטען כי הוא מצא את הנזילה במזגן וכי מעכשיו אנחנו לא נראה אות יותר.
כבר באותו ערב הבחנו כי המזגן עדיין לא פועל כשורה.
למחרת התקשר אלינו אדי על מנת לברר אם הכל תקין. בשיחתי עמו הסברתי לו כי לדעתי המזגן לא תקין עדיין למרות שהוא קירר.אדי טרח להזכיר לי כי היה עלי לשלם על הקונטקטור אך הוא לא יגבה ממני כסף.הבטיח לי כי יגיע אלי טכנאי בכיר תיאם עימי לתאריך 29/8 על מנת שיבדוק את טענותי ואכן באותו יום המזגן הפסיק לקרר. הטכנאי הגיע בתאריך 29/8 וטען כי יש צורך בבדיקה מעמיקה יותר של מיקום הדליפה. ולאחר שיחת טלפון עם משרדו ביקש עבור בדיקה כזו 1200 ש"ח ומסר כי יגיע בעוד מס' ימים לבצע את הבדיקה.
ביקשתי ממנו כי לא יבצע שום דבר וכי אבקש את כספי בחזרה,ואטפל בבעיה בדרך אחרת ללא שירותיו..
אנו דורשים את כספנו בחזרה מאחר ולא קבלנו שום תמורה עבורו. לפני ואחרי כל מסכת התיקונים שעברנו עדיין אנו עם מזגן שאינו מקרר, שלא לדבר על 3 השבועות הקשים האלה בהם אנו סובלים מחום הקיץ ועל ימי העבודה הרבים אותם הפסדנו בגלל הצורך לחכות לטכנאי.
כספי סוג הנזק :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה