תיאור הבעיה:
בתאריך ה 27 באוגוסט 2007 רכשתי בחנות "הום סנטר", סניף ראשון לציון, ציוד לדירתי החדשה בסך כולל של כ 650 ש"ח. חלק מהציוד היה גם 9 מנורות פלורסנט של חברת פיליפס. המנורות היו מסומנות באותיות DL ( אני משער לעצמי שזה day light ) וממילא, השם השני של מנורת פלורסנט הוא "אור לבן" ועל כן לא חשבתי אפילו לשאול באיזה צבע הנורות. למחרת היום, עת התקנתי את המנורות בביתי, גיליתי ש 7 מתוך 8 המנורות שניסיתי צהובות (!!!) בעוד שרק אחת לבנה! בדירה יש לי סה"כ 12 מנורות, 5 מהן לבנות. ועכשיו מה אני אעשה? חצי חצי?! התקשרתי מייד לסניף, המתנתי 4 דקות - השיחה נותקה. עוד 3.5 דקות - שוב נותקה. עוד פעם, לדקה, וניתקתי. הפעם האחרונה הייתה 5 דק' המתנה, מישהו הרים את השפורפרת בלי לענות, צעקתי "הלו הלו" במשך לפחות 3 דק', התייאשתי וניתקתי שוב. היום סוף סוף הצלחתי להשיג מישהי מהקופה הראשית, היא אמרה שאין לה מה לעשות ושאני צריך לבוא עם הנורות. כשקניתי אותן הייתי עם חבר מהעבודה שהקפיץ אותי לשם. אבל מה עכשיו? אני אסע עם 8 נורות פלורסנט באוטובוס?! זה פשוט לא סביר. זו תקלה שלהם, אני לא צריך להיות זה שסובל מכך. בשביל שקל וחצי חיסכון לנורה אני עוד ישלם הרבה יותר לאוטובוסים, זמן, טרחה ועוד. אז איפה הרווח בלקנות בהום סנטר? אם אני לא אקבל תשובה רצינית, ופתרון / פיצוי ראוי - אני אפסיק לקנות בהום סנטר ואבטל את כרטיס הפאוור כארד שלי לאלתר.
|