תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
הום סנטר שם בית העסק:
ראשון לציון סניף בית העסק:
טרטור לקוח נאמן< נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 27 באוגוסט 2007 רכשתי בחנות "הום סנטר", סניף ראשון לציון, ציוד לדירתי החדשה בסך כולל של כ 650 ש"ח. חלק מהציוד היה גם 9 מנורות פלורסנט של חברת פיליפס. המנורות היו מסומנות באותיות DL ( אני משער לעצמי שזה day light ) וממילא, השם השני של מנורת פלורסנט הוא "אור לבן" ועל כן לא חשבתי אפילו לשאול באיזה צבע הנורות. למחרת היום, עת התקנתי את המנורות בביתי, גיליתי ש 7 מתוך 8 המנורות שניסיתי צהובות (!!!) בעוד שרק אחת לבנה! בדירה יש לי סה"כ 12 מנורות, 5 מהן לבנות. ועכשיו מה אני אעשה? חצי חצי?! התקשרתי מייד לסניף, המתנתי 4 דקות - השיחה נותקה. עוד 3.5 דקות - שוב נותקה. עוד פעם, לדקה, וניתקתי. הפעם האחרונה הייתה 5 דק' המתנה, מישהו הרים את השפורפרת בלי לענות, צעקתי "הלו הלו" במשך לפחות 3 דק', התייאשתי וניתקתי שוב. היום סוף סוף הצלחתי להשיג מישהי מהקופה הראשית, היא אמרה שאין לה מה לעשות ושאני צריך לבוא עם הנורות. כשקניתי אותן הייתי עם חבר מהעבודה שהקפיץ אותי לשם. אבל מה עכשיו? אני אסע עם 8 נורות פלורסנט באוטובוס?! זה פשוט לא סביר. זו תקלה שלהם, אני לא צריך להיות זה שסובל מכך. בשביל שקל וחצי חיסכון לנורה אני עוד ישלם הרבה יותר לאוטובוסים, זמן, טרחה ועוד. אז איפה הרווח בלקנות בהום סנטר? אם אני לא אקבל תשובה רצינית, ופתרון / פיצוי ראוי - אני אפסיק לקנות בהום סנטר ואבטל את כרטיס הפאוור כארד שלי לאלתר.
פתרון ראוי או פיצוי על הטעות שלהם והזמן שלי פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה