תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור חיפה איזור:
אמריקן לייזר שם בית העסק:
קריון סניף בית העסק:
יחס ללקוחות. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי אלעד והיום הייתה לי פגישת ייעוץ בסניף הקריון לגבי הסרת שיער בליזר.
כשהגעתי לקבלה, נתנה לי הפקידה טופס למלא כדי שאכנס לפגישת הייעוץ.
בשעה 9:20 לערך הגיעה לקוחה שלכם כדי לבצע את הטיפול בליזר, כאשר גילתה הלקוחה כי המטפל היום הוא גבר והיא הייתה צריכה הסרת שיער במפשעות היא התלוננה על כך בקבלה והפקידה התייחסה אליה ממש בגסות... ואמרה לה או שהרופא יבצע את הטיפול או שהיא תבוא במועד אחר.. לא היה אכפת לפקידה בקבלה שהפונה היא חיילת והיא לא יכולה להגיע במועד אחר.
באותו הרגע רציתי להחזיר את הטופס בקשה ולעזוב את המקום.. עם יחס כזה ללקוחות איך תוכלו לערוב שכשלי תהייה בעיה לא אקבל את אותו היחס?
איני יודע מה קרה עם אותה לקוחה (אני מעריך שהיא לא קיבלה את הטיפול..) אני נכנסתי לפגישת הייעוץ אצל הרופא ואצל המנהלת סניף.. נעזוב את זה שההצעת מחיר שלכם הייתה גבוהה במאות שקלים ממקומות אחרים לא זה מה שמפריע לי. אותו מקרה עם הלקוחה הוא זה שהדליק לי נורה אדומה ולבסוף כמובן שלא חתמתי על העסקה איתכם אלא עם חברה מתחרה אליכם.
היחס שלכם מזלזל פוגע ומשפיל וגם שיש לכם בעיה עם לקוחה מן הראוי שתפתרו את זה ב 4 עניים עם הלקוחה ולא בקבלה איפה שיושבים כל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
יתר על כן, כשלקוח מבקש לדבר עם מישהו בכיר יותר מפקידת קבלה הוא צריך לקבל מענה לכך! לא מענה של "תבואי ביום ראשון יהיה לך עם מי לדבר".. הרי היא חיילת מה יותר מתחמק מזה?! ברור שהיא לא תוכל לבוא ביום ראשון.
וכן, אם אלה שצריכים להסביר ללקוח במועד הטיפול אם רופא או רופאה נמצאים. התשובה שנתנה הפקידה ללקוחה של היית צריכה לשאול שקבעת את התור היא חתשובה מתחמקת מאחריות. באמת ציפיתם שרופא יטפל בהסרת שיער במפשעות של בחורה!? רק מראה על הרצינות שלכם.

הפסדתם היום 2 לקוחות (אני ואחותי)... ובעתיד הפסדתם עוד הרבה לקוחות כי אנחנו לא נמליץ עליכם לאף אחד!
ובטוחני שתפסידו עוד רבים עם היחס המזלזל הזה.
יחס זה הכל... מעל למחיר.
עלבון סוג הנזק :
תפצו את אותה הלקוחה! פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה