תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מעריב שם בית העסק:
הונאה-שימוש בכרטיס האשראי ללא אישור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/7/07 צילצל אליי נציג המכירות אופיר מור יוסף וניסה למכור לי את עיתון מעריב. כאשר הסברתי לו כי אני מנוייה על עיתון אחר, הוא בקש לדעת עד מתי. הוא רצה "לשמור" לי את המבצע שהוא הציע על העיתון עד לתאריך הנ"ל, כדי שאם אני ארצה אני אוכל לעשות מנוי במחיר שהבטיח. לשם כך, לאחר מספר טלפונים מצידו, הוא אמר שכדי לשמור את המבצע הוא חייב את מספר כרטיס האשראי, כאשר ציין במפורש שהוא נציג חברה "מכובדת" וכי "כמובן" שלא יעשה שום שימוש בכרטיס. כל שהובטח הוא ששבוע לפני סוף אוגוסט הוא ייצור איתי קשר ובמידה וארצה אוכל לקבל את המנוי במחיר המוזל שהוצע. ב-2/9 אני מקבלת עיתון בפתח הבית. מנסה לצלצל לשירות לקוחות אך כמובן מתייאשת לאחר זמן המתנה ממושך. היום-3/9 שוב מגיע עיתון, הפעם אני מצליחה לדבר עם שירות הלקוחות. הנציג אורי כץ שוחח עימי בצורה שאף בעל עסק לא היה רוצה שמישהו ידבר כך עם לקוחותיו. קודם כל, אין לי כרגע עם מי לדבר, הוא מסביר לי, נציג ייצור איתך קשר בעוד מספר ימים. אין אחראי או שום סמכות מעליו שיכולה לדבר איתי, לפי דבריו. בהמשך הוא גם טוען, כמובן מ"נסיונו המשפטי הרב", שאם מסרתי כרטיס אשראי התחייבתי לעיסקה. בלי לדעת את הפרטים הוא מאשים אותי בטענות שווא ולא מעלה ולו לרגע שאולי נעשתה כאן טעות, או חמור מכך הונאה-שימוש בכרטיס אשראי ללא אישור.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה