תלונות sbc מגזינים

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור הצפון איזור:
sbc מגזינים שם בית העסק:
מנוי שלא מגיע אף פעם בזמן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי למגזינים: נישה והורים וילדים למעלה משנה, במהלך התקופה הזאת יוצא לי ליצור קשר עם שירות הלקוחות אחת לחודש מאחר ואחד המגזינים לא מגיע.
במהלך התקופה הזו כבר בדקנו כל אפשרות והעבירו אותי מספר שלבים ועדיין לא נמצא פיתרון.
בחברה כל הזמן מנסים להאשים כל דבר חוץ מאת השרות שלהם.
המגזין עבר טלטלה הכל מהגעה לסניף הדואר ולקיחה אישית שלי(גם לשם לא הגיע והייתי צריך להתקשר), דואר שליחים ועוד.
אך בכל השלבים המגזינים לא מגיעים בזמן אם בכלל, יש לציין שעקב כך הרבה פעמים כשאני יוצר איתם קשר כבר נגמרים המגזינים של אותו החודש.
בפעמים שאני מתקשר ויש להם במלאי אין המגזין מגיע ללא כל בעיה (דבר תמוה כי אם יש בעיה אז גם כאן היא צריכה לצוץ.
בשיחות האחרונות אני מבקש להתנתק מאחר ואין לי כל הנאה מהשירות שלהם אך אין שום אפשרות ומעבר לכך יש הרגשה שהבעיה שלי היא בעצם באשמתי (כדבריהם: מוזר שגם דואר ישראל וגם השליחים לא מגיע) כאשר העלתי בפניהם שאני מכיר לפחות עוד כמה לקוחות מהחוג המצומצם שלי שיש להם את אותה הבעיה.
אני נמצא בחוסר אונים כאשר אין שום פיתרון ועלויות השיחות שאני יוצר עימם כבר עברו את מחיר המנוי.
כספי סוג הנזק :
ניתוק המנוי וזיכוי/פיצוי כספי על המשך המנוי ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

sbc מגזינים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה