|
|
|
|
|
|
|
|
נופש וטיולים |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
747 |
שם בית העסק: |
אינטרנט |
סניף בית העסק: |
מלון בטורקיה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 23 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב לכם! בתאריך 23.08.07 יצאתי דרך חברת 747 לבודרום שבטורקיה.מלון 3 כוכבים. "כול כלול" גם "האלמנט".הכול כלול התגלה כמלון ללא אוכל נורמלי ללא ביצים ללא תפוחי אדמה ללא חלב בקצור אכלנו לחם וסלט כי פשוט לא היה מה לאכול.את כול הארוחות אכלנו במסעדות.מיד עם חזרתנו לארץ התקשרתי ל747 והיפנו אותי למייל של טל מ747 . עד כה היא לא ענתה לפנייתי . אודה לכם אם תוכלו לעזור בתלונה הנ"ל.מס הזמנתי117584.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
747 שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|