תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
המשביר לצרכן שם בית העסק:
אשדוד, קניון לב אשדוד סניף בית העסק:
עובדים על הצרכנים נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בסיור במשביר לצרכן נגשתי למדפים עם הודעה גדולה "מבצע 50% " על גרביים לילדים של חברה delta. אנחנו נמצאים לפני החגים אז החלטתי לקנות בגלל המבצע הזו 6 זוגות של גרביים לילדים.קיבלתי גם מדיילת הסבר "טוב" שמבצע כ"כ טובה וכדאי לקנות .כשהגשתי לקופה וכבר שילמתי, התברר שרק זוג אחד מהגרביים שקניתי מתאים למבצע ועליו קיבלתי הנחה של 50 %, כל היתר קניתי במחיר מלא. כאשר ביקשתי ההסבר על ההודעה שרשומה מעל המדפים מהם לקחתי את הדברים,הדיילת אמרה:"כן,עכשיו נזכרתי! כנראה בגלל שכתוב 50% על "מגוון" הגביים שאומר שמתוך בערך 100 זוגות התלויות על המדף רק 1-2 אפשר לקנות במבצע".בקשתי שהיא תראה לי איזה בדיוק, ועל הבקשה זו קיבלתי תשובה שלא עושים ככה.אני צריכה קודם לבוחר מה אני רוצה והיא תבדוק לי בקופה.
אז על איזה מבצע מדובר? קודם כל נגשתי למדפים בגגל המבצע ולא בגלל שאני כ"כ חייבת לקנות 6 זוגות של גרביים. אז כמה זמן אני צריכה להשקיע כדי לנחש איזה בדיוק גרביים אפשר לקנות במחיר פחות!
בסופו של דבר אני שילמתי 67 ש"ח במקום 33 ש"ח.למרות שזה לא סכום גבוה ,אני חושבת שהודעות כאלה רק מטעות את הצרכנים וזה לא מקובל . במיוחד אם זו רשת כ"כ גדולה בארץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
למצוא פתרון אחר להודיע שיש רק זוג אחד או שתיים של גרביי םבמבצע של 50 % ולא לשים הודעה כ"כ גדולה על כל המדף.ובנוסף להחזיר לי כסף ששילמתי מעבר ל50% פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה