|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
נעלי וויקנד |
שם בית העסק: |
נעלי וויקנד - רמת גן |
סניף בית העסק: |
קניית 3 זוגות של סנדליים מחנות נעלי וויקנד מרמת-גן |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי 3 זוגות של סנדליים. לאחר שנעלתי את הסנדל 3 פעמים בלבד כל הסולייה יצאה ממקומה מסרתי את הסנדל לתיקון הכן תיקנו ולאחר התקון הסנדל לא נוח לי לרגל.
כמובן שנעלתי את הסנדל ה-2 מתוך 3 לאחר שנעלתי אותו כ-4 פעמים תוך כדי הליכה הסנדל נקרה לי והרגל התעקמה לי ונאלצתי ללכת עם נעל קרועה כל היום ועם כאבי רגלים שפלתי. עוד באותו יום מסרתי את הסנדל לחנות של וויקנד בפתח תקוה ולא היה לי מה לנעול ביקשתי נעל חלופית אבל המוכרת אמרה שהיא לא יכולה לתת לי נעל חלופית. אבל אמרה לי שהנעל הראשונה חזרה מתקון ולכן אני יכולה לנעול אותה. כמובן שנעלתי אותה אבל היא לא הייתנה נוחה.
לכן נעלתי את הסנדל מס' 3 בסדרה וכמובן זו גם נקרה לי וכמובן עוד לא מסרתי את הסנדל לתקון. מכוון שאני אין לי זמן לבלות כל הזמן בוויקנד ולהישאר ללא סנדלים.
אני מבקשת פיצוי כספי מלא של הסנדלים.
ומבקשת עוגמת נפש.
תודה רבה על הטיפול.
|
|
|
|
|
|
|
נעלי וויקנד שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|