תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור השרון איזור:
כללית סמייל שילה שם בית העסק:
כפר סבא סניף בית העסק:
גביית תשלום אחרי הביקור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודשיים הגעתי למרפאת שילה בכפר סבא ושאלתי אם מי אני צריכה להתייעץ לגבי ישור שיניים, הפקידה אמרה לי שאני צריכה לקבוע תור לאורתודנט ולא ציינה שהביקור כרוך בתשלום. הגעתי למועד הייעוץ, הייתי אצל הרופא 4 דקות בערך (ועם הצעת מחיר על סך 20 אלף ש"ח....) וכשהבאתי את התיק הרפואי שלי לפקידה היא אמרה לי שאני צריכה לשלם 72 ש"ח על הייעוץ! הסברתי לה שזה לא נאמר לי כשקבעתי את התור והיא ציינה שזה לא אשמתה, תפקידה לגבות את הכסף. היא גם ציינה שם אני אסגור איתה את העסקה של יישור השיניים היא תזכה אותי בסכום הייעוץ........ אמרתי לה ש 20 אלף שקלים הם לא דבר של מה בכך וזה דבר שדורש מחשבה. בכל אופן, לא רציתי לעורר מהומה במקום ושילמתי את הסכום הנדרש. יום למחרת שלחתי תלונה באתר הבית של כללית סמייל ועד היום לא קיבלתי התייחסות! אני חושבת שזה גניבה באור יום! לדרוש כסף אחרי שכבר יצאתי מהרופא ולדחוק אותי לקיר בצורה כזאת!! השיניים שלי במצב סביר, יש לי רק שן אחת שמפריעה לי, אם הייתי יודעת מראש את עלות הביקור, סביר להניח שהייתי מוותרת עליו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה