ממשלה ומוסדות ציבור |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
ביטוח לאומי |
שם בית העסק: |
ביטוח לאומי סניף ירושליים אינו עונה - לא בטלפון, לא בפקס ולא באימייל |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגשתי לפני כ-6 חודשים 2 בקשות:1 לתאום מס לשנת 2007, 2.ולהחזר מס לשנת 2004.
ניסיתי ליצור עימם קשר דרך הטלפונים המפורסמים :02-6709652, 02-6709763 המרכזיה מפנה אותי לשלוחה ושם אני ממתין ....ואף אחד לא עונה.
ניסיתי לשלוח הודעה בפקס 02-5001287 והפקס מצלצל ואין מענה.
ניסיתי לשלוח אימייל ל- [email protected] ,אך מערכת האבטחה שלהם לא מאפשרת להם לקבל אימייל.
הצילו !!! מה עושים??
כמובן שהסניף בירושליים ואני גר ברמת גן..
|
עלבון |
סוג הנזק : |
אפשרות לדבר מישהו ולברר מה קורה עם הבקשות שלי מלפני חצי שנה |
פתרון נדרש : |
|
|