|
|
|
|
|
|
|
|
עיתונים |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
מעריב |
שם בית העסק: |
ניתוק המנוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
אמא שלי נועה טל מנוייה במעריב שנים רבות. בתאריך 2.9.2007 פנתה בבקשה לנתק את המנוי. נאמר לה שיחזרו אליה באותו היום ושהניתוק בפועל מתבצע רק תוך 3 ימים. כמובן שאף אחד לא חזר והעיתון המשיך להגיע ובתאריך 9.9.2007 פנתה שוב ושוב נאמר לה שיחזרו אליה לניתוק המנוי. הפעם אכן חזר בחור ואמר לה שהניתוק יבוצע תוך 3 ימים ועל כל הימים שחלפו מרגע בקשתה ועד רגע הניתוק בפועל היא צריכה לשלם כמובן. בפועל בקשתי היא פשוטה מאד. לחייב אותה מהיום שביקשה לבטל (2.9.2007) ו-3 ימים קדימה בלבד כיוון שזו לא אשמתה שנציגי השירות של מעריב חזרו אליה באיחור של שבוע! לטיפולכם אודה. עידו
|
כספי |
סוג הנזק : |
חיוב מופחת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|