תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור הצפון איזור:
מעריב שם בית העסק:
ניתוק המנוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
אמא שלי נועה טל מנוייה במעריב שנים רבות. בתאריך 2.9.2007 פנתה בבקשה לנתק את המנוי. נאמר לה שיחזרו אליה באותו היום ושהניתוק בפועל מתבצע רק תוך 3 ימים. כמובן שאף אחד לא חזר והעיתון המשיך להגיע ובתאריך 9.9.2007 פנתה שוב ושוב נאמר לה שיחזרו אליה לניתוק המנוי. הפעם אכן חזר בחור ואמר לה שהניתוק יבוצע תוך 3 ימים ועל כל הימים שחלפו מרגע בקשתה ועד רגע הניתוק בפועל היא צריכה לשלם כמובן. בפועל בקשתי היא פשוטה מאד. לחייב אותה מהיום שביקשה לבטל (2.9.2007) ו-3 ימים קדימה בלבד כיוון שזו לא אשמתה שנציגי השירות של מעריב חזרו אליה באיחור של שבוע! לטיפולכם אודה. עידו
כספי סוג הנזק :
חיוב מופחת פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה