תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
קווי חופשה שם בית העסק:
במלון שהוזמן ואושר בקמר לא היה מקום והועברנו למלון אחר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו באמצעות קווי חופשה נופש של 5 לילות במלון קווין אליזבת' בקמר (17-22 לאוגוסט), ההזמנה למלון אושרה מראש ואנו יצרנו קשר מוקדם עם המלון כדי לוודא שבחדר תהיה מיטת תינוק ועל מנת שנוכל לעשות צ'ק אאוט מאוחר ביום העזיבה. כאשר הגענו מוקדם בבוקר לשדה התעופה באנטליה לאחר טיסת לילה עם תינוק בן שנה אמר לנו נציג החברה לגשת לאוטובוס מסוים. כאשר הגענו לאוטובוס ואמרנו לנהג את שם המלון הוא ניסה להסביר לנו בתורכית ותנועות ידיים שהוא לוקח אותנו למלון אחר משום שבמלון קווין אליזבת' אין מקום. מיד ניגשנו לנציג החברה שהיה במקום ודרשנו לקבל הסבר... הנציג אמר שבמלון שהזמנו אין מקום ולכן לוקחים אותנו ללילה אחד במלון אחר בשם אנטדון ולמחרת יעבירו אותנו למלון קווין אליזבת'. הסברנו לנציג שאנחנו עם תינוק ושזה לא נוח לנו לעבור ממלון למלון בחופשה כה קצרה והוא טען שזה בכלל לא קשור אליו, הוא לא אשם ואין מה לעשות.
הגענו למלון אנטדון, לקחו מאיתנו את הואוצ'ר למלון קווין אליזבת', לא ידעו דבר על כך שאמורים להעביר אותנו למחרת למלון אחר ןמאחר וזה היה יום שישי גם לא היה לנו עם מי לדבר בארץ. כמובן שבמלון אנטדון לא היתה מיטת תינוק בחדר ורק כעבור מספר שעות של בקשות חוזרות ונשנות קיבלנו מיטה. באותו יום פנינו לקבלה מספר פעמים לשלאול האם הם יודעים מתי יעבירו אותנו למלון השני ואיך, כמובן שהם לא ידעו וגם לא גילו נכונות לעזור בשום דרך על אף שביקשנו מהם להתקשר לחברה. למחרת המשכנו להציק לאנשים הקבלה ובמקביל התקשרנו לנציג החברה בתורכיה שצרח עלינו בטלפון ואמר שהוא לא קשור לעניין ושהוא כבר קיבל טלפונים בעניין ונמאס לו לשמוע על כך... ניסינו להתקשר פעמים רבות למשרדי החברה בתורכיה ולא הייתה תשובה. לאחר שהתחננו בפני פקיד הקבלה שיתקשר בעצמו לחברה או שישלח להם פקס הוא הסכים והודיע לנו שבשעה 14:00 תאסוף אותנו מונית. חיכינו כארבעים דקות עד שהמונית יצאה לדרכה וכשהגענו לקווין אליזבת' לא היה לנו הואוצ'ר המקורי שנלקח במלון אנטדון... בסופו של דבר לאחר חיפושים מצאנו העתק של הואוצ'ר ולפיו הסכימו לקבל אותנו.
החוויה היתה מתסכלת, מלחיצה, לא נוחה במיוחד עם תינוק, בזבזנו מספר שעות על הבירורים והמעברים וכסף על שיחות הטלפון. נשמח מאוד לקבל את עזרתכם.
וגם בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה