תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור ירושלים איזור:
סקאל שם בית העסק:
דיוטי פרי סניף בית העסק:
מכשיר DVD לא תקין למרות נסיונות תיקון רבים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2006 לפני יציאה לחו"ל רכשנו מכשיר DVD מקליט מסוג LG ב 200$.כשחזרנו לארץ חיברנו אותו והסתבר לנו שאינו קורא דיסקי שמע. המכשיר נשלח לתיקון (בתל אביב) והוחזר לאחר כחודש. מיד התברר שעכשיו המכשיר אינו קורא קבצי DVD. המכשיר נשלח שוב לתיקון וכך הלאה. גם בתקופה הקצרה שהמכשיר היה "תקין" הוא מגיב באיטיות רבה (כחצי דקה עד דקה) עד לקריאת הדיסק. פניתי לסקאל וקיבלנו תשובה שהאחריות תוארך בחודש עד ל5.9.07 . נראה לנו לעג לרש. המכשיר עדיין לא תקין. קנינו בפירוש מכשיר פגום.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה