תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
השטיח המעופף שם בית העסק:
חוסר גילוי נאות של החברה ושירות מחפיר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בת זוגתי ואני הזמנו חופשה מהשטיח המועפף ובכוונה בחרנו שעות טיסה כאלו ש"נרוויח" חמישה ימי חופשה מלאים. לקחנו טיסה שיוצאת מנתב"ג ב-5:00 בבוקר, בכדי להגיע למלון בסביבות 9:00 ולנוח בבריכה עד לשעת הצ'ק אין. כשהתיישבנו באוטובוס שאמור היה להסיע אותנו למלון, עלתה מדריכה והודיעה שמזה שבועיים וחצי בתי המלון לא מרשים להביא קבוצות לפני השעה 12:00 ולכן נעשה טיול למפל ולקניון, כלומר טרטור של 4 שעות, נגד רצון כל הקבוצה שלמעשה לא היתה לה ברירה. יש לציין שאת החופשה הזמנתי כשלושה שבועות לפני הטיול (ומדריכה מקומית שנשארה איתנו אמרה לנו שההוראה יצאה לפני כחודש וחצי), וסוכנת הנסיעות לא הזכירה את העובדה הזו כשהזמנו את הטיסה, ומסתבר שאף אחד מהקבוצה לא היה מודע לפרט זה, ואם כן היינו מודעים לזה, היינו בוחרים טיסה מאוחרת יותר, שבה נוכל לישון בלילה, נוצר מצב שבו הגענו למלון סחוטים מעייפות, אחרי לילה ללא שינה וחצי יום של טרטורים, דבר שלמעשה גמר לנו את היום הראשון.
דבר נוסף, כשהמדריכה הישראלית עלתה על האוטבוס, חלק מדבריה היו שיהיו שינויים בטיסות, וצריך לבדוק יום לפני בלוח המודעות. שעת הטיסה חזרה המקורית שלנו היתה ביום חמישי ב-23:55 (כלומר הרווחנו עוד יום בטורקיה), ביום רביעי כשניגשתי לבדוק את שעת הטיסה, נדהמתי לגלות כי שעת הטיסה הוקדמה ב-12 שעות !!! לשעה 12:30 (ומספר הטיסה שונה לגמרי ממספר הטיסה המקורי). כשהתקשרתי למדריך, לומר לו שקרתה טעות, ואני רשום בטיסה אחרת שיוצאת 12 שעות קודם, תשובתו המדוייקת היתה "נו אז?", מכיוון שהמדריך גילה חוסר אכפתיות מוחלט, התקשרתי למדריך נוסף, ושם קיבלתי את התשובה שהחברה מתחייבת על לילות ולא על ימים. ולא משנה עם מי ניסיתי לדבר, זו היתה התשובה המתחמקת של החברה. כך נוצר מצב שבו מטיול של חמישה ימים מלאים (שכרוך בלקיחת חמישה ימי חופש מלאים מהעבודה), נהנו רק משלושה. ולחברת השטיח המעופף זה ממש לא מזיז. אפילו לא התנצלות, לא אכפתיות, שום דבר.
בזבוז זמן, הריסת החופשה סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש, בדיקה האם השטיח המעופף מוכרים מראש טיסות לא קיימות פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה