תלונות רשת שרתון

‏יום חמישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
לכבוד הנהלת הרודס ויטאליס –

הנידון : חבילת "אהבה לאור ירח" במלונכם .

לאחר התארחות במלונכם כחלק מחבילה זו, ראינו לנכון לסכם את חוויותינו במכתב הנ"ל
בכדי לשפר את איכות השירות במלונכם ולמנוע הטעייה בפרסום .

להלן טקסט החבילה כפי שפורסמה באחד מהפרסומים :

איסוף משדה התעופה, אירוח בחדר מפואר עם אמבט ג'קוזי, סידור פרחים בחדר, עיתון יומי.
▪ הזמנה זוגית לארוחת ערב רומנטית במסעדת "לורנס" - פעם אחת במהלך השהייה
▪ ארוחת בוקר פרטית בחדר - פעם אחת במהלך השהייה
▪ עיסוי לאור ירח – עיסוי מלכותי, זוגי על גג הויטאליס (או בחדרי הטיפולים), פעם אחת במהלך השהייה
▪ טיפול זוגי מיוחד לשיער - "מסיכת החייאה" בסניף "שוקי זיקרי"באילת
▪ 15% הנחה על כל השירותים הניתנים בסניף "שוקי זיקרי" באילת
▪ ארוחת בוקר במסעדת "לורנס", בניצוחו של השף רונן דברת-בלוך
▪ כניסה ל"טרקלין לורנס" המציע כיבוד קל ושתייה במהלך היום
▪שימוש חופשי במתקני ספא ויטאליס: חדר כושר פנורמי הצופה לים, בריכת תאלאסו, מפלי מים חמים וקרים, בריכה פנימית וחיצונית, וסטודיו החוגים

בפועל הגענו לבית המלון ביום חמישי בשעה 20:30 לאחר שנאספנו באיחור של 20 דקות משדה התעופה.
כשנלקחו מאיתנו פרטינו בלובי המלון שאלנו לגבי הארוחה במסעדת לורנס, נאמר לנו כי המסעדה מלאה ונוכל לסעוד בה רק במוצ"ש, הסברנו כי במוצ"ש כבר לא נהיה במלון – כפי שמופיע מזה חודש ברישומי המלון – בתמורה הוצעה לנו חלופה של חדר האוכל הרגיל בהרודס . לאחר מאמץ רב והתעקשות נמצא המקום המיוחל במסעדה , שם היינו צריכים להציג קופון שלא היה בידינו מכיוון שלא נתנו לנו אותו בלובי המלון , לאחר שנמצא הקופון הנ"ל קיבלנו תפריט מצומצם מאוד הכולל את המנות הזולות ביותר של המסעדה והארוחה לא כללה שתייה , מכיוון שרצינו בכל זאת להרגיש שאנו בארוחת ערב רומנטית לקחנו יין ב90 ₪ ושדרגנו את מנות הקינוח למנות קינוח אחרות ( הבדל של 5 שקלים בתפריט) – אך לסיכום נאלצנו להוסיף משום מה 150 ₪ לא כולל שירות לארוחה הנ"ל .
לאחר הארוחה הלכנו לחדרינו שלא היה מפואר משאר חדרי המלון, היו בו זוג פרחים ולא זר וכמו כן היה בו ג'קוזי שבמידותיו הספיק להכיל רק אחד מאיתנו , החדר צפה לבריכה וכמעט ולא נשקף ממנו מראה חוף אילת .
ביום שלמחרת לא קיבלנו עיתון, את רוב הבוקר בילינו בהתקשרות וביקור בקבלה עד שקיבלנו את העיתון לקראת הצהריים . שאלנו בקבלה מה לגבי העיסוי והמסכה שהובטחה בסניף שוקי זיקרי, שם הפנו אותנו אל הסניף עצמו שטען שמדובר בסה"כ בחפיפת הראש , החלטנו לא לוותר ואכן חפפנו את הראש במשך 5 דקות .

ארוחת הבוקר המצוינת בפרסום כביכול כאילו היא במסעדת לורנס הינה בעצם בופה מצומצם מאוד המוגש בטרקלין המסעדה ואין בו מן המיוחדות של המסעדה עצמה .

לקראת הערב התקשרנו לוודא כי אכן יש לנו מסאג' על גג המלון לאור ירח ולברר מהם הטיפולים שניתן לקבל. פקידת הקבלה בספא מנתה בין הטיפולים את טיפול הבוץ , ההוליסטי והשוודי קלאסי אך טענה כי כדאי לוותר על המסאג' בגג בשל רוחות חול וחום בלתי נסבל .
בפועל כשנלקחנו לגג המלון הבנו כי מדובר בהונאה לשמה , מדובר בצריף קטן ללא מיזוג הבנוי על גג הקומה ה3 של הלובי ולא על גג המלון עצמו , לא רואים משם נוף אלא רק אנטנות ומתקנים טכניים של המלון ובטח לא ירח.
הובלנו לאחר כבוד לחדרים נפרדים שם הוצע לנו מסאג' קלאסי ( הבסיסי ביותר ) בלבד שבינו לבין עיסוי מלכותי אין קשר רב וכל טיפול אחר הוצע בתוספת כספית נכבדת .

ביום שלמחרת פשוט נשכחה ארוחת הבוקר הפרטית בחדר משום שפשוט לא אמרנו כלום ולא דרשנו אותה בכוח כמו שעשינו עם שאר החבילה .

כל הביקור ליווה אותנו יחס של דיל שנעשה על גבינו למרות ששילמנו ממיטב כספנו ונאלצנו להוסיף עוד מכספנו לשירותים שונים ומשונים שמשום מה לא כלולים בחבילה .

אנו רואים את דברי פרסום החבילה כשערורייתי בשל ההטעיה ששגורה בו ומרגישים כי נעשה לנו עוול בעודנו חוגגים אירוע מהמיוחדים שנדע בחיינו (ליל הכלולות ) .

אנא בדקו בציציות מכיוון שהפרסום והחבילה עצמה פוגעת בכבוד המלון ובהחלט גם בכבוד הלקוחות .