תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אופטיקה הלפרין שם בית העסק:
סנטר 1 ירושלים כתובת:
רמאות ושרות לקוי באופטיקה הלפרין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי עדשות מגע חודשיות חד פעמיות באופטיקה הלפרין.אמרתי לאופטיקאית שיש לי עיניים יבשות,ומה אם העדשות אינן מתאימות לי? היא אמרה לי שאם העדשות אינן מתאימות אפשר להחליף אותן לעדשות אחרות ולא תהיה בעיה.
כעבור מספר ימים חזרתי אליהם בתלונה שהעדשות אינן נוחות לי בעיניים,ואני מרגישה יובש.האופטיקאית הציעה לי לשים טיפות למשך שבוע,ואם לא-ננסה עדשות אחרות(ג'ונסון).
יש לציין שאני כבר 10 שנים עם עדשות אחרות(ביומדיקס) וזוהי פעם ראשונה שאני מנסה עדשות אחרות(פוקוס). מעולם לא נתקלתי בבעיות עם העדשות האחרות.
פעלתי לפי הוראת האופטיקאית,והשתמשתי בטיפות שנתנו לי.כעבוד מספר ימים התפתחה דלקת עיניים רצינית. כמובן שבמצב כזה לא יכולתי לנסות עדשות אחרות...
כאשר הגעתי והתלוננתי על הדלקת,ואמרתי שאני רוצה להחליף לעדשות אחרות,טענה האופטיקאית (אחרת) שאיני יכולה להחליף חפיסה פתוחה(שמכילה 6 עדשות).
ניסיתי להתווכח איתה-לי הבטיחו שאני יכולה להחליף את העדשות,ולא אמרו לי שום דבר על חפיסה פתוחה או סגורה.מה ההגיון להגיד לי לקנות חפיסה סגורה,ואז אם אני צריכה להחליף כי זה לא מתאים לי,אז נתקעתי עם 5 זוגות עדשות שיזרקו לפח?לא אמרו שום דבר על חפיסה פתוחה או סגורה.אם זה המצב,הם היו צריכים לתת לי זוג אחד לנסות,ואז למכור לי חבילה.איך אפשר למכור חבילה שלמה,כשמראש אמרתי שיכול להיות שתהיה בעיה,ואף אמרו לי שאוכל להחליף?
האופטימטריסטית התייחסה אלי ביחס מזלזל,ולא הסכימה להקשיב לטענותיי.אני מרגישה שרומיתי,ולא מספיק שלא התייחסה לדלקת עיניים שממנה סבלתי(ודחתה כל אפשרות שיתכן והדלקת התפתחה עקב השימוש בעדשות הללו,אף שייתכן שהיא צודקת,אבל היא לא הסבירה לי איך פתאום מופיעה דלקת אחרי שנים של שימוש בעדשות ודווקא במעבר לעדשות חדשות זה קורה?),היא לא הסכימה לבוא לקראתי,ולקיים את מה שהבטיחו לי.
אין לי כוח להתעסק איתם יותר,היא הוציאה לי את כל החשק.
כל מה שאני רוצה זה את הכסף שלי בחזרה(471 ש"ח),אף שזה לא חלק ממדיניות ההחזרה.מכיוון שרומיתי,אני דורשת שהם יתקנו את זה ע"י כך שיתנו לי פיצוי כספי,במקום לתת לי זיכוי(שהם אמנם מסכימים לתת,אבל רק על 2 חפיסות עדשות,ולא על 4).אינני רוצה לקנות שם יותר עם יחס כזה,ולכן אין לי מה לעשות עם זיכוי.
עגמת נפש,עלבון סוג הנזק :
החזר כספי,והתנצלות. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה