תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור הדרום איזור:
בזק שם בית העסק:
ערד סניף בית העסק:
זילזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התקנת קו לעמותת בית כנסת "שירה חדשה" בערד ניבקע ע"י בזק לתאריך 04/09/2007 בבוקר. מהשעה 08.00 ועד שעה 15.00 המתין במקום נציג בית הכנסת, מר ברוך מאור בליווי טכנאי שהתקין מערכת אזעקה ומצלמות אבטחה. הטכנאי של בזק לא טרח להגיע. גרוע מזה, מר ברוך היה מצוייד במכשיר הטלפון הסלולארי שלו – שמספרו 054-7678083 -, כצוין בהזמנה, ואפילו שיחת טלפון לביטול הגעת הטכנאי לא התקבלה.

אתמול בערב פנינו למוקד 199, הובטח לנו שמנהל ההתקנות יתקשר אלינו היום, 05/09/2007.
לא קיבלנו שום שיחה מאף גורם מטעם חברת בזק.

ההחלטה שלנו להתקין קו טלפון ומערכות אבטחה נובעת מסדרה של חבלות שנגרמו ע"י אלמונים לבניין בית הכנסת ועפ"י בקשת המשטרה. העדר קו הטלפון מונע מטכנאי מערכות אבטחה לסיים את עבודתו.
אחרי התלונה הראשונית קבעו מועד נוסף להתקנה ל 10 לספטמבר, שוב נציג המתין לטכנאי והפעם הוסבר לנציג שאין תשתית האזור ויחזרו אלינו.

אנו רואים בחברת בזק כאחראית על הנזקים שיגרמו לנו עד שתתאפשר השלמת התקנת מערכות האבטחה. כמו כן דיווחנו על היחס המזלזל שקיבלנו מעובדי מערך ההתקנות של חברת בזק עד כה.
סכנה לגרימת נזקים סוג הנזק :
התקנת הקו בדחיפות או הודעה בכתב שאינם מסוגלים לבצע את ההתקנה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה