תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
אי כיבוד חוזה מטעם יס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
דיברתי עם 3 נציגים "רגילים" מחברת יס בשירות הלקוחות. הסברתי להם שהם מחוייבים לתת לי חודש חינם על פי החוזה ששלחו לי במייל הנושא את הלוגו שלהם ואשר חתמתי עליו.
הם התעקשו שאין כזה דבר חודש חינם למרות שאחת בשם פנינה שפיקססה לי את החוזה רשמה זאת בברור.

ביקשתי לדבר עם נציג בכיר והם סירבו בכל תוקף להפנות אותי אליו.
"נציג בכיר לא יכול לחזור אלייך".


כספי סוג הנזק :
מבקש שנציג בכיר ייצור איתי קשר במיידי!!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה