תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
רמאות בעסקת חבילה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/05/07 התקשרי למחלקת שירות של הוט לקבל שירות - בזמן ההמתנה שמעתי תקליט אשר מציין שאני יכול לחסוך אלפי שקלים בשנה ע"י הצטרפות לחבילת "טריפל" של הוט - משמע שיהיה לי טלפון, אינטרנט וכבלים באותה חבילה - כמו ישראלי טוב החלטתי ללכת על הנושא ולהוסיף את קו הטלפון ( מכיוון שאינטרנט וכבלים כבר היו קיימים ) הנציג היה מאוד נחמד - מצא לי מספר טלפון מאוד חביב ובישר לי שיבואו להתקין את הטלפון כעבור מספר ימים...
חשוב לי מאוד לציין שאני לא מתגורר בכתובת הנוכחית כבר זמן רב ושלקחתי על עצמי את התשלום על חבילת ה"טריפל" של הוט במקום שאימי תשלם זאת - ובאמת בכל התקופה הזו נהנו בני משפחת הבית מהשירותים שמוצעים ע"י הוט - היום כ - 4 חודשים אחרי התברר לי שאני מקבל חשבון של 470 ש"ח לערך וזה רק עבור הכבלים! התקשרתי וגיליתי להפתעתי שבמנוי הטלפון אני אכן נמצא במבצע "טריפל" ואילו במנוי האינטרנט והכבלים אני לא משוייך למבצע שאליו נרשמתי לפני כ - 4 חודשים, במהלך כל התקופה שילמתי 3 חשבונות שונים - אחד עבור כל מנוי ולא כפי שהובטח במעמד העסקה שיהיה חשבון אחד עבור כל 3 המנויים - כל הנושא לא תקין - מה שכן חברת הוט מקשה עליי לסדר את הנושא ולהחזיר את כל המבצע בחזרה...
כספי סוג הנזק :
פתרון הולם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה