|
|
|
|
|
|
|
|
ממשלה ומוסדות ציבור |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
משרד התקשורת |
שם בית העסק: |
חיוב בגין חיוב רכישת חבילת דור 3 |
נושא התלונה: |
עיני אליאור |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לא מבין מדוע מחייבים אותי לרכוש את התוכנים עם המכשיר ?
אחרי שקניתי מכשיר דור 3 ראיתי שאני לא משתמש בחבילת גלישה של הדור השלישי והייתי מעוניין לבטל אותה, אבל מה ? אי אפשר מהסיבה שהם מחייבים אותך לרכוש אותה והיא לא ניתנת לביטול !!!!!!!! מחיר החבילה הוא 19.90 כל חודש שזה יותר ממחיר הטלפון שקניתי.
בקיצור אני ישמח עם תתצילו אותי מהנטל הזה,אני ישמח להחליט בעצמי עם אני רוצה אותה או לא.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לבטל את הדרישה לשלם על החבילת גלישה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
משרד התקשורת שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|