תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
איסתא שם בית העסק:
אי מסירת אינפורמציה מלאה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמתי לב שחברת איסתא לא מגיבה לתלונות. למרות זאת אני כותב את התלונה, גם לידיעת הציבור.
הזמנתי חבילת נופש לורנה ,בולגריה. מתוך רשימת בתי המלון בחרתי את מלון "יבור"
מאחר והכרתי את המלון מביקורי לפני 3 שנים.
מתברר שמלון יבור הפך למלון מס 1 ברשת של 3 בתי מלון הממוקמים באותו אזור.
המלון שבו שוכנתי הינו מלון מס 2, מלון זה הינו הגרוע ביותר מבין 3 המלונות ,סובל מרעש מתמיד של מדחסים יום ולילה, מעלית 1 איטית מאוד ,וכניסה ויציאה למרכז בסגנון דרך בורמה , בלתי אפשרית לאנשים מבוגרים ואו מוגבלים.
תלונתי מדוע סוכנת חברת איסתא לא הביאה את המידע לגבי 3 בתי מלון בשם יבור, באותה רמה 4כוכבים לידיעתי טרם ההזמנה.
בנוסף מאחר וחברת איסתא אינה מגיבה לתלונות, אפסיק להזמיו דרכם שירותי נופש לי ולמשפחתי. מאיר
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה