תיאור הבעיה:
שלום רב
שמתי לב שחברת איסתא לא מגיבה לתלונות. למרות זאת אני כותב את התלונה, גם לידיעת הציבור.
הזמנתי חבילת נופש לורנה ,בולגריה. מתוך רשימת בתי המלון בחרתי את מלון "יבור"
מאחר והכרתי את המלון מביקורי לפני 3 שנים.
מתברר שמלון יבור הפך למלון מס 1 ברשת של 3 בתי מלון הממוקמים באותו אזור.
המלון שבו שוכנתי הינו מלון מס 2, מלון זה הינו הגרוע ביותר מבין 3 המלונות ,סובל מרעש מתמיד של מדחסים יום ולילה, מעלית 1 איטית מאוד ,וכניסה ויציאה למרכז בסגנון דרך בורמה , בלתי אפשרית לאנשים מבוגרים ואו מוגבלים.
תלונתי מדוע סוכנת חברת איסתא לא הביאה את המידע לגבי 3 בתי מלון בשם יבור, באותה רמה 4כוכבים לידיעתי טרם ההזמנה.
בנוסף מאחר וחברת איסתא אינה מגיבה לתלונות, אפסיק להזמיו דרכם שירותי נופש לי ולמשפחתי. מאיר
|