תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הצפון איזור:
פירלס שיווק שם בית העסק:
רחוב הצורף 7 איזור תעשיה ג' נצרת עילית 17105 כתובת:
ביטול זכייה במכרז ע"י המוכר בשל אי הסכמה לשדרוג המוצר! נושא התלונה:
דיין גדי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

הנדון :
אספקה למוצר טלוויזיה ''LCD 32 דגם: HQL-315WR DANTAX

מקרה ראשון יום חמישי 23.08.07
מתקשר אל אחי נציג שלהם בשם "אליהב" מהזמנות ואמר לו כי הוא מבטל את ההזמנה הנ"ל בטענה כי הוא רכש כבר את המוצר בעבר והוא לא לא יכול לרכוש אותו שוב !!!!!!
ושהוא מוגבל לי"ח אחת ללקוח, ממש תרוץ מטומטם כדי להתנער מהזכייה שלו במכרז!!!!! כנראה זכייה זולה מדי עבורם.
אבל כמובן אם הוא יסכים להוסיף כסף הוא כן יקבל את המוצר ואם לא הזכייה מבוטלת .

טענה זו הופרכה ע"י האתר P1000 מיד , וזה לא מופיע בדף המכירה ולא בתקנון האתר, יש את החומר כתוב!
אחרי עשרות טלפונים ובירורים ואיום כי תהיה תביעה משפטית אושרה העסקה אחרי הרבה עצבים וצעקות יאמר לזכותה של דיקלה !
נאמר גם שאם העסקה הייתה על שם אחר אז לא הייתה בעיה ושבעתיד אם מישהו במשפחה רוצה את אותו מוצר שיקנה אותו תחת שמו!!!

או קיי לפניכם מקרה שני של עסקה שהתבצעה על שמי גדי דיין שם אחר כמו שהם ביקשו:


מקרה שני יום חמישי 30.08.07
היתקשר נציג אלי והציע לי לשדרג את המוצר, היתעקשתי לא לשדרג לבסוף נאמר לי כי ההזמנה תישאר ללא שדרוג!
אחרי כמה דקות הנציג היתקשר שוב ואמר כי הוא לא יכול לאשר את ההזמנה בטענה כי העסקה הקודמת הייתה על אותו כרטיס אשראי !!!
רכישה שאחי עשה (אייל דיין) .

ממש אבל ממש מטופש לטעון דבר כזה, אבל כעת ההזמנה על שם אחר לא???? כמו שאתם בעצמכם אמרתם ???
כלומר אם בנאדם רוצה לקנות 2 טלוויזיות הוא צריך 2 כרטיסי אשראי ???
שוב אתר המכירות P1000 ממש צחקו ששמעו את הטענה שלהם.
בנוסף בשיא חוצפתם הם חייבו אותי ללא ידעתי כמובן בדמי ביטול של 100 ש"ח על ביטול שנעה ביוזמתם!
שוב בתקנון האתר כתוב כי לקוח מחוייב בדמי ביטול רק אם הוא ביוזמתו ביטל את העיסקה!
הם פשוט מצפצפים על החוקים! הם גם לא מספקים את המוצר וגם מחייבים בדמי ביטול!

השיטה שלהם בכל המכירות היא לנסות להניא את הלקוחות בכל מחיר מהסכום המקורי ומהדגם המפורסם בכדי להוסיף כסף ולסחוט את האנשים בעוד כסף אם הזכייה היא נמוכה מדי עבורם, אז איפה בכלל כאן המכרז ???
שיטה מעולה כי הם גם טוענים כי הטלוויזיה בזכייה המקורית היא ללא רמקולים ומי שרוצה אותם חייב לשדרג, מה לעשות זה לא עובד על כולם, לא כולם צריכים את הרמקולים.
גם חברים שלי שרכשו את אותו מוצר שלהם בהמלצתי כמובן הרגישו את העקיצה הזאת.
מה שעולה מכך שזה ממש "מריח לא טוב" כי כנראה הם מפרסמים דגם שלא קיים אצלהם מראש !!! (כדי שאנשים יראו מחיר זול)
ואח"כ מציעים שדרוג למה שיש להם בפועל, מבדיקה עם הרבה אנשים שרכשו כולל חברים שלי כולם אבל כולם קיבלו דגם אחר מהדגם המפורסם !!!!
זה פשוט נוהג רגיל אצל פירלס
מי שהסכים לשלם/ לשדרג קיבל מהר מי שלא קיבל באיחור או הוצע לא לבטל את העסקה ולהתייאש.
היו גם מקרים בהם שהלקוח לא שידרג והיתעקש לקבל את הדגם הלא משודרג ולבסוף קיבל את הדגם המשודרג בכל זאת! ללא תשלום!!! אבל עם הרבה עוגמת נפש.
מעניין לא?

זו היא ממש סחיטה והונאה !!!


אבקש מהחברה להסדיר את הנושא מיד לא רק כלפי אלה גם לשאר הלקוחות שנמצאים בתהליך דומה, לפני שאני מתחיל בתהליכים משפטיים לתביעה ייצוגית נגד פירלס ובחקירה של תחקירני שומר מסך!!!
אסור שעסק כזה ימשיך לפעול באופן הזה ויצפצף על החוקים!

תודה
גדי ואייל דיין.
אספקת המוצר !!! פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה