אטרקציות וטיולים |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
סופרלנד |
שם בית העסק: |
מניעת כניסה לאתר סופרלנד ועלבון ועוגמת נפש ע"י האחראיים למקום |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
10/9/2007
לכבוד
מנכ"ל "סופרלנד"
ראשל"צ
שלום רב,
הנדון: התנהגות מחפירה של המקום שנמצא תחת ניהולך
ביום 30/8/2007 בשעה 16:00 בצהריים הגענו ליום כייף בסופרלנד אנוכי ואשתי + 3 ילדים, האחת מתוכם בת שנה ו-8 חודשים בעגלה, מצויידים ב – 4 כרטיסים כחוק.
בכניסה מנעו מאתנו את הכניסה בטוענה שעלינו להציג תעודה מזהה לתינוק , שבאותו זמן לא נמצאה ברשותנו – כל בקשותינו הכוללים השארת ערבון בעל ערך, ופקסוס תעודה מזהה מאוחר יותר עלו בתהו ולמרות שכל בר דעת ראה כי התינוקת גילה פחות משנתיים מנעו מאיתנו מלהיכנס לאתר אלא אם כן נרכוש כרטיס כניסה נוסף בעלות של 88 ₪ לכרטיס – מה שלא היה נראה לנו הוגן.
בחור בשם גל, שהזדהה כמנהל המקום מנע מאיתנו בברוטאליות , יהירות והתנהגות שלא מתאימה לנותן שירות ללקוח מלהכנס ולאחר דין ודברים אמר לנו להמתין שהוא קורא למישהו מעליו שידבר איתנו.
הסתבר לנו לאחר המתנה ארוכה של כ – שעה וחצי שבחור בשם דקל שלו המתנו ישב שם ליד הכניסה וצפה כל האירוע על הנעשה והם פשוט צחקו עלינו והשפילו אותו בכך שנתנו לנו לחכות בשמש היוקדת עם 3 ילדים קטנים מבלי להכניס אותנו לאתר ורק אחרי שעבר זמן זה יצא אותו דקל שאמר לנו שהוא החליט שגם אם נקנה כרטיס לתינוקת לא נוכל להכנס לאתר מבלי לבוא לקראתנו ולהתגמש איתנו.
אני מבקש ממך כלקוח שנפגע מאוד מהתנהלות אנשיך באתר (גם אם עבדו לפי נהלי המקום) לקבל הסבר מלא על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי , אובדן יום עבודה, דלק והכי חשוב לפצות אותי ואת בני משפחתי על הצער והכאב הרב שנגרם לנו באותו יום .
להזכירך, סה"כ רצינו לבוא ליום כייף עם הילדים ובמקומו קיבלנו יום סיוטי בו הושפלנו מאוד כתוצאה מהתנהלות האתר אותו אתה מנהל והשירות הלקוי ללקוח הניתן במקום ע"י אנשייך ללקוחות.
אודה על תשובתך המהירה.
בתודה מראש וברכת שנה טובה
עופר שרון
רח' ראובן ארזי 18/1 ירושלים 97822
נייד – 0506342451
פקס – 026714020
העתק: המועצה לצרכנות
|
עלבון, בזבוז כסף וזמן |
סוג הנזק : |
פיצוי על אובדן יום עבודה והחזר הוצ' כספיות והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|