תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ארקיע שם בית העסק:
"ארקיע" ביטלו טיסה שהוזמנה חודשים מראש בעודנו ממתינים בשדה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.9.07 היינו אמורים לטוס לאילת משדה דב.(כאשר באילת כבר הזמנו מקום למלון). הגענו בעלי אני והתינוק שלנו לשדה תעופה שדה דב בשעה 12:00 כאשר הטיסה המיועדת שלנו משדה דב לאילת אמורה היתה להיות בשעה 1:30. השדה היה הומה אדם כששאלנו את האנשים למתי הטיסה שלהם? אמרו- "לשעה 11:00 והם עדיין ממתינים" כששאלנו את הפקידה של ארקיע מה קורה? אמרה שלא יודעת!!! ככה אנשים חיכו וחיכו רק כאשר התחילו להרים את הקול אמרו הפקידות שיש ליקויים במטוסים ועדיין לא ברור מה קורה ואם יצאו טיסות בכלל. ככה חיכינו וחיכינו במשך שעה לפחות ואז הסתובבה שמועה שחברת "ארקיע" נכנסה לשביתה! אנשים התרעמו וכעסו כל כך. כאשר ניסינו לקבל תשובה חד משמעית מהפקידה של חברת "ארקיע", זאת לא ידעה מה לענות ומצאה עצמה חסרת אונים מול אנשים שמבקשים לדעת מה קורה ואיך להתארגן הלאה.ובנתיים הזמן חולף עובר לו...
הטיסה שלנו כאמור היתה אמורה להיות בשעה 1:30 במשך כשעה לא קיבלנו תשובה חד משמעית לגבי הטיסות אם יצאו או לא. היינו עם עוד זוג ולהם גם תינוק אשר באיזה שהוא שלב עם כל הדוחק וההמתנה הלא נגמרת, התחילו התינוקות בוכים וסובלים. מאחר ורצינו שהסיוט יגמר ניסינו להזמין טיסה בחברה השניה "ישראייר". בגלל שרוב הנוסעים של חברת "ארקיע" עשו אותו דבר, לא הצלחנו להשיג את חברת ישראייר והיה תפוס כל הזמן. רק לאחר שהמתנו כל כך הרבה זמן על הקו ענתה פקידה שאמרה שאין יותר מקום בטיסות והטיסה הבאה שבה יש מקום היא לשעה 6 בערב!!! מי יכול לחכות עם תינוקות עד 6 בערב בשדה תעופה הומה אדם??? ובנוסף לא היה לנו רכב כדי לחזור הביתה לא היה לנו אוכל לתת לתינוקות. מפה לשם בסופו של דבר החלטתנו לשכור רכב ולא היה פשוט בכלל שכן ביקשנו להשכיר רכב במיידי ולחברת הרכבים לא היה רכב פנוי לשכרה. בסופו של דבר ללא ברירה לקחנו מה שנתנו לנו ורק רצינו כבר לנסוע לנופש, שכבר לא נראה כל כך חלומי כפי שחופש אמור להיות. רק בשעה 3 אחה"צ יצאנו לדרך. לאילת הגענו מיוזעים מאוכזבים עייפים וכועסים כל כך. כל הדרך התינוקות סבלו ואיתם גם אנחנו. לאילת הגענו בשעה 8 בערב וכמעט הפסדנו ארוחת ערב אשר הזמנו מראש במלון אגמים באילת.
חברת ארקיע לא טרחה לעדכן אותנו על הנעשה לא טלפונית לפני הטיסה ולא כאשר כבר היינו בשדה התעופה. עייפים מאוכזבים ומאוד נפגעים מחברת "ארקיע" דורשים פיצוי על עוגמת הנפש, הסבל עם התינוקות בהמתנה הלא נגמרת, על הנסיעה שבה סבלנו כל כך על יום שלם במלון שהפסדנו. ועל הזלזול באזרח.
על מנת לקנות לקוחות חברת ארקיע יוצאת בפרסומות ענק אך בשעת האמת, החברה איכזבה מאוד. וחבל.

עוגמת נפש, כספי, עלבון. זמן סוג הנזק :
פיצוי כספי בלבד !!!!! ולא מעוניינת בשום אופן בהנחה עתידית. פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה