תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הצפון איזור:
אמפא שם בית העסק:
שירות לקוי ביותר ואי תיקון כבר יותר מ-4 חודשים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כשנה מקרר של amcor top design עם שירות כמובן של אמפא לשנה. לפני כ-4/5 חודשים הזמנתי טכנאי בעקבות פיצוצים בדלתות, הטכנאי קבע כי יש להחליף הדלתות ומאז ועד היום לא הגיעו הדלתות!! אני כבר מתנהלת טלפונית עם השירות שלכם, שהוא בושה וחרפה. מנהלת בשם אפרת, התחילה להתנהל מולי, אך מלבד פעם אחת שחזרה לאחר כשבוע ולא באותו יום כמו שהבטיחה, לא חזרה אחרי מס' הבטחות שתחזור. זה לא יאמן, איך שמלבד כך שאני ממתינה חודשים רבים לדלתות, מנהלת לא חוזרת טלפונית, דבר בסיסי ביותר בשירות, וזאת לאחר שאני משאירה כבר המון הודעות אצל פקידות השירות, כל פעם אומרים לי שיחזרו במהלך היום ופשוט לא חוזרים. כמו כן, לפני חודש, סוף סוף הגיע טכנאי עם הדלתות, וזאת לאחר שהגיע באיחור של מס' ימים ואח"כ איחור באותו יום של מס' שעות, לאחר שאני מבטלת פגישות כדי להמתין לו, ובסוף, כשהוא מוציא הדלתות, הן פגומות וחזר איתן כמו שבא, פשוט בושה. כעת, אני כבר כ-3 שבועות/חודש ממתינה למנהל שיחזור אלי וכלום, בינתיים מתקשרת ומבזבזת זמן, עצבים וכסף על כל השיחות ולא מקבלת לא דלתות ולא טלפון
עוגמת נפש, שירות לקוי, בזבוז זמן,אי תיקון סוג הנזק :
חזרה טלפונית מיידית של מנהל בכיר והחלפת הדלתות לאלתר פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה