תיאור הבעיה:
שלום
אני עברתי דירה והתקשרתי לחברת בזק בתאריך 2/9/07 כדי להעביר את קו הטלפון שלי . שוחחתי עם נציגת השרות שהסבירה לי שניתן להעיר את הקו ללא טכנאי ושמספר הטלפון שלי לא ישתנה ועל מנת שזה יקרה אני צריכה את מספר הטלפון של הדיירים הקודמים בדירה . שאחתי את הנציגה אם ישתנה לי מספר הטלפון והיא אמרה שלא .
לאחר יומיים התקשרתי נתתי את מספר הטלפון של הדיירים הקודמים , וידאתי כי המספר לא ישתנה וסגרתי עם הנציגה כי ב12 לספטמבר יש לי קו פעיל בדירה החדשה .
בבוקר של ה 12 לחודש גיליתי כי בדירה הישנה הקו לא נותק , התקשרתי לבזק והנציגה בדקה חזרה אלי ואמרה כי הקו יחובר היום ( 12/9 ) . לאחר שעה היא התקשרה ווידאה אם הקו מחובר . לא יכלתי לבדוק זאת אבל סמכתי עליה שהיא יודעת מה היא עושה .
ערב חג הגיע , יש לי אינטרנט בדירה ועל פניו יש לי גם קו .
אך למחרת אני מגלה שחברים מתקשרים ואומרים לי כי הקו שלי מנותק 9088277 -03 . לא האמנתי למשמע אוזניי , בדקתי וגיליתי שהם צודקים ומספר הטלפון שיש בדירה אינו מוכר לי .
עברו 4 ימי חג בהם הטלפון פעל בהתחלה עם שיחות יוצאות ,( לא הוצאתי שיחות כי לא ידעתי על שם מי הקו ולא רציתי לגרום נזקים ) .
הסציים החג והתקשרתי לבזק כדי לבדוק את פשר הטעות ולדאןג שהקו טלפון שלי יהיה פעיל .
אממה בבזק העבירו אותי ממקום למקום ללא תשובה , נתנו לי להמתין , הבטיחו שיחזרו אלי , אמרו שיגיע מתישהוא טכנאי .
באמת זה שרות !!!!! , זו זכות לתת שירות ?? זה ביזיון השירות שניתן לי !!!!
מגיע אלי הטכנאי הביתה ואומר לי שינו לך את המספר !
סליחה ? לא חשבתם להודיע ? לא חשבתם שיש לקוח מאחורי הקו הזה ? שיש אשנים שמתקשרים אליי ?
אתם צריכים להקל על בן אדם במעבר הדירה אבל אתם מעיקים !
עושים שטויות על חשבון הגב של הלקוח.
לקוח שמנתקים לו את הטלפון ומחליפים לו מספר חייב לדעת את זה לפני הטכנאי !
במיוחד כשהוא שואל .
בנוסף איך לא עושים תקליט ישר שמחליף את הטלפון ?
אני ביזבזתי מלא כסף על שיחות סלולר בכל 4 ימי החג !
אני לא קיבלתי שיחות רבות שהיו אמורות להגיע אלי לטלפון בבית !
אני לא שוחחתי עם המשפחה הקרובה שלי בחול 4 ימים כי אין לי קו בבית !!!
אני בזבזבתי היום למעלה מ 6 שעות על השטויות שבזק עשתה .
הזמן שלי שווה כסף !
אני רוצה תשובות במיידי .
אני רוצה לדעת בכלל מה מספר הטלפון שלי בדירה .
אני רוצה את המספר הקודם שלי !
אני רוצה לקבל שירות מהחברה !
אני משלמת על השירותים שאני מקבלת ,בזק לא נונתנת לי כלום בחינם .
זהו השלב הראשון בו אני פונה אליכם במייל דרך אתר תלונה .
אם התשובה לא תהיה הולמת הפנייה הבאה תגיע דרך ערכאות משפטיות !
|