תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אייבורי שם בית העסק:
טרטור נוראי וסחבת בפתרון תקלה אין לי מחשב לעבודה למעלה מחודש! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך ה 20-05-07 הזמנתי "מאיבורי מחשבים" חלקי מחשב בשווי 25000 שקל, חלקים אלו מרכיבים שני מחשבים זהים המשמשים לצרכי עבודה, לאחר פחות מחודשיים שימוש החל אחד המחשבים לקרוס ולגרום לתקלום של אובדן מידע.
הסיפור שמתואר למטה נמשך למעלה מחודש ועדיין לא הסתיים לאחר שדיברתי עם חבר על הנושא הוא המליץ לי לערב אתכם מכיוון שאיני יכול יותר להתמודד עם חברת אייבורי.

בתאריך ה 21-06-07 קיבלתי את ההזמנה.

בתאריך ה 19-08-07 נמסר לתיקון לוח האם של אחד המחשבים לאחר
שכשבועיים המחשב לא עבד כשורה, ובדקתי כל זווית אפשרית עד שהחלטתי שהבעייה בלוח האם והתקלה בלוח הינה תקלה שמחייבת החלפה ויש להביא את
המחשב למעבדה של חברת אייבורי (אני איש מחשבים במקצועי עם וותק של למעלה מ11 שנה). במעבדה אישרו שישנה בעייה בלוח האם נאמר לי שהם יבדקו ויחליטו מה לעשות.

בתאריך ה 23-08-07 נאמר לי לבוא לקחת את הלוח אם ושהכל בסדר, הגעתי למעבדה ולתדהמתי נתנו לי את אותו לוח אם שהשארתי, ואמרו לי טכנאי ראשי בדק אותו והכל בסדר, בספק רב לקחתי את אותו לוח אם ונסעתי לביתי.

בתאריך ה 24-08-07 חזרתי למעבדה והחזרתי את הלוח מכיוון שכצפפוי הבעייה לא נפתרה. כששאלתי למה לא בדקו שוב לוודא שהכל תקין או למה לא החליפו לוח אם, נאמר ע"י אחד העובדים:
"אתה צודק אני יודע שהיו צריכים להחליף את הלוח אך הטכנאי הראשי "יודע הכי טוב" והוא בטוח שהבעיה נפתרה לכן אני לא יכול להתווכח איתו ולהחליף את הלוח, ידעתי שתחזור...."
באותו מעמד נאמר לי שיחזרו אליי ויגידו לי מה הם מתכוונים לעשות.

בתאריך ה 11-09-07 לאחר אין ספור שיחות טלפון והמתנה ש"איש הרכש" יחזור מחופשה! נאמר לי שהגיע לוח אם חדש ועליי להגיע לסניף תל אביב לאסוף אותו. אספתי את לוח האם וחזרתי לביתי.

בתאריך ה 12-09-07 חזרתי שוב לסניף עם תקלה בלוח החדש, ונאמר לי שגם ספק הכח של המחשב אינו תקין והוא כנראה שרף את הלוח החדש (למה הספק לא נבדק בביקורים הקודמים!?), לאחר שביקשתי קיבלתי חלקים חלופים (אשר לצערי אינם מתאימים למחשב שלי) עד שביום ראשון ה 16-09-07 לאחר החג יחזרו אליי ויחליטו מה לעשות.

בתאריך ה 16-09-07 דיברתי עם מנהל שירות הלקוחות של חברת איבורי ודרשתי לדעת מתי הסיפור הזה ייגמר ואיך החברה מתכוונת לפצות אותי על אובדן הזמן אובדן כסף ועגמת הנפש. אותו קובי אמר שהחברה אינה מתכוונת לפצות מכיוון שהיא פועלת עפ"י חוק והחל לצטט את חוקי הגנת הצרכן, שהצעתי לקובי שיזכה אותי על אני המחשבים וכך נסיים את הפרשה הוא סירב וטען שאין כל סיבה לעשות כך.
ולאחר דין ודברים קובי שאל אותי האם אני מעוניין שהוא יזכה אותי רק על החלקים הפגומים, סירבתי ודרשתי זיכוי על שני המחשבים, קובי טען שמכיוון שההזמנה הינה חלקים ולא מחשבים שלמים הוא אינו יכול ולא רוצה לזכות אותי, כידוע לוח האם והספק הינם הבסיס של המחשב ובלעדיהם החלקים האחרים אינם יכולים לפעול, לכן ההצעה הזאת נדחתה על הסף.

שני המחשבים נקנו למטרות עבודה והם חייבים להיות זהים עבור בדיקות תוכנה של ה STARTUP שלנו ולמרות שחזרתי ואמרתי את זה אין ספור פעמים ששני המחשבים נקנו במטרה אחת ויחידה להיות זהים ולבצע בדיקות תוכנה
לכן לא ניתן לבצע "זיכוי חלקי" אלא זיכוי מלא בלבד כי אם לא אני נשאר עם "פיל לבן" ששווה 25000 שקלים.

מעולם לא נתקלתי בכזאת אטימות ו"ראש קטן" מצד חברה גדולה כאייבורי ולצערי אני מרגיש שאני חייב לפנות לצד שלישי על מנת שיסייעו לי לפתור את הבעייה הזאת.

אשמח לענות על כל שאלה בנוגע לתלונה זו,
תודה מראש,
טל זיו
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על אבדן זמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה