תלונות טויוטה

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הצפון איזור:
טויוטה שם בית העסק:
חיפה סניף בית העסק:
נטרול כרית אויר במושב על יד הנהג נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי עבור אישתי טויוטה אווניסיס משפחתית (שנת ייצור 2006 - במחיר 200,000 ש"ח), לפני 6 ימים נולדה בתנו השניה והגעתי למוסך טויוטה כדי לנטרל את כרית האויר במושב שעל יד הנהג בכדי שאישתי תוכל להרכיב את כסא מושב הבטיחות (סל קל), במוסך טענו בפני כי ברכב זה לא ניתן לנטרל את כרית האויר שעל יד הנהג ואין מה לעשות במקרה זה , דיברתי עם מרכז השירות של טויוטה לטענתם ידוע להם הבעיה ורכבים חדשים מגיעים עם מנעול שניתן לנטרל איתו את המערכתוברכב שרכשתי לא ניתן לנטרל את הכרית אויר במושב של יד הנהג, ביקשתי כי ינטרלו את כל המערכת ברכב ע"מ שנוכל להתקין את הסל קל, ענו שהיצרן אינו מאפשר נטרול המערכת כולה ואמרו שיבדקו ויחזרו אליי - עד היום לא קיבלתי תשובה מספקת , מבחינתי טויוטה מכרו לי רכב משפחתי שאינו מתאים לצורכי משפחה מה גם שאשתי אינה יכולה לנהוג ברכב ולהשכיב את התינוקת במושב האחורי עם הפנים נגד כיוון הנסיעה לאבד עם התינוקת קשר עין שיכול לסכן גם את התינוקת,את אישתי ורכבים נוספים על הכביש. איני מתכוון לשתוק עד אשר ימצא לי הפתרון ולא האלץ לפנות לביתהמשפט - תפארתכם לא תהיא בכך.
עלבון , כספי סוג הנזק :
כל פתרון שינתן יהיה מקובל עלי העיקר שנוכל להתקין את הסל קל ולדאוג לנסיעה בטוחה למשפחתי פתרון נדרש :

טויוטה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה