תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
איסתא שם בית העסק:
מרה 10/5 רמת בית הכרם כתובת:
דרך האינטרנט סניף בית העסק:
חבילה משפחתית לטורקיה - עוגמת נפש + נזק כספי נושא התלונה:
כהן זהורית שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו דרך חברת הנסיעות "איסתא" חופשה לזוג + 3 ילדים למלון הקרמלין בטורקיה +טיסה .(כולל זוג חברים עם ילדהם)
הטיסה נקבעה לשעה 05:00 ביום 27/08/2007 . נתבקשנו להגיע לשדה התעופה 3 שעות לפני ואכן הגענו בשעה 01:00 אנו ושלושת ילדינו ..
כאשר הגענו לשדה התעופה נאלצנו להמתין כ- 14 שעות ( כולל זמן של ה-3 שעות שנאמר לנו להגיע לפני לשדה .
בכל פעם דחו אותנו בעוד שעתיים , וזאת כאשר הם ידעו מראש כי הטיסה תתאחר זמן רב , מכיוון שהטיסה שלפנינו איחרה ביציאה ב- 17 שעות !!
הנורא היה שהמזוודות נמסרו בג'ק אין , ובכל שעתיים , עידכנו את הטיסה באיחור של שעתיים ... כך שעתיים ועוד שעתיים ...14 שעות בקור הנורא עם 3 ילדים בני 7,8 ושנה ... ללא ציוד אוכל לתינוק בגדים חמים ...בגדים להחלפה
רק ביום 27/08/07 בשעה 15:30 עלינו על המטוס וזאת לאחר שערבנו את תוכנית "5 עם רפי רשף " ודרשנו את נציג החברת תעופה ... אך כמובן שלא היה ממש עם מי לדבר .
כמו כם ההמתנה היתה מורטת עצבים , היו שם מריבות בין הממתינים ...משטרה
ממש לא נעים
וזה לא הכל , המתינה לנו הפתעה נוספת ,כאשר הגענו לטורקיה נציג השטיח המעופף מסר לנו כי אין מקום במלון שהזמנו מראש (שבועיים מראש) והוא מפנה אותנו למלון אחר בבלק המרוחק עוד כ- 20 דקות מאנטליה .
מה עוד שהיינו עם זוג חברים שנשלחו למלון אחר .
בהגיענו למלון החלופי בלית ברירה - החדר לא היה מוכן ונאלצנו להמתין עד השעה 22:00 !!! לקבלת החדר ... אין מילים לתאר את הסבל עם 3 ילדים שלא ישנו יממה
למחרת פשוט לא הצלחנו לתפקד , הילדים היו עייפים ונרדמו עד שעות הצהריים המאוחרות .
כלומר הפסדנו יומיים שלמים , ועוגמת נפש רבה .
גם בחזרה עיכבו אותנו וביום 01/09/2007 הטיסה הייתה מיועדת לשעה 22:00
הודיעו לנו כי הטיסה תתאחר בשעתיים , . המלון ביקש כי נפנה את חדרים כבר באותו היום בשעה 12:00 כך שנאלצנו שוב להיות שעות רבות ממתינים..
בסופו של דבר הטיסה יצאה בשעה 03:00 בלילה ---איחור של 5 שעות

הרסו לנו את החופשה .. המשפחתית השנתית , ללא החברים ועם תלאות רבות .

כמו כן יש בידינו עוד רשימה של כ-50 נוסעים סובלים



כהן זהורית , ירושלים (16.09.07)
כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה