|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
לא הגיעו להתקנת קו הטלפון שהוזמן |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
להלן השתלשלות האירועים:
הוזמנה התקנת טלפון 077 לתאריך 2/9 .
2/9 הגיע הטכנאי להתקנת הטלפון אבל מכיון שב-4/9 אמור היה להגיע מפקח בשעות
הבוקר לתקן בעיית ניתוקים באינטרנט לא התקין ומסר שהוא או טכנאי אחר
יגיעו להתקנה ב-4/9 בשעות אחה"צ וידאג לעידכון המחשב.
4/9 המפקח הגיע ותיקן, טכנאי הטלפון לא הגיע.
בערב התקשרתי להוט ונאמר שסודרה לנו התקנה ב-6/9 (ללא תאום עמי
- לא נמצא בבית).
אחרי לחץ מצידי נקבע שטכנאי יגיע ב-5/9 .
5/9 הטכנאי לא הגיע.
טלפנתי להוט בערב, הבחורה מהשרות אמרה שתבדוק ותחזור אלי לא חזרה.
9/9 טלפנתי להוט לבקש לדבר עם מנהל/מנהלת. הדר ניסתה לקבוע התקנה
לבעוד שבועיים. לא הסכמתי ונקבע שסיון בן שושן תחזור תוך 2 ימי עבודה.
ל א ח ז ר ה
11/9 כתבתי את הפרטים הנ"ל לתלונות הציבור של הוט דרך האינטרנט.
לא יודע אם הנ"ל קיבלו את התלונה או לא.
איך ניתן להבקיע את חומת האדישות של הוט .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|