תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור השרון איזור:
אמריקן אקספרס שם בית העסק:
הנפקת כרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים קיבלתי שיחה מנציגת שירות הלקוחות של אמריקן אקספרס שאמרה לי כי מגיע לי כרטיס והוא יחכה לי בבנק בתוך כ-14 יום.
לפני כשבוע קיבלתי לביתי מכתב שבו נאמר כי נציג של רשות הדואר יתקשר אליי ויתאם איתי מועד שבו שליח יגע אליי עם כרטיס האשראי וימסור לי אותו מסירה ידנית.
היום, 10 בנובמבר 2005, הגיע לביתי מכתב כי ניסו ליצור איתי קשר ומשלא נענו הוחלט להחזיר את הכרטיס לבנק ושאני אסור לבנק לקחת אותו.
כמובן שהדבר הוא שקר וכזב!!!!!! אף אחד לא ניסה ולו פעם אחת ליצור איתי קשר.
יצרתי קשר גם עם אמריקן אקספרס וגם עם בנק הפועלים, אבל....כל אחד "זורק" את האחריות על השני.
כמובן שברצוני לבטל את הכרטיס וכך אעשה אב ל אני חושבת שאמריקן אקספרס מתיחסים מאוד לא יפה אל הלקוח ובנוסף משקרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
או שיביאו לי את הכרטיס עם שליח או ביטול כרטיס פתרון נדרש :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה