תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
שינוי מחירים ללא הודעה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים גיליתי כי התשלום החודשי בגין שירותי הוט קפץ מ176 ₪ (תשלום בגין החבילה הרושית הכוללת שלוש חבילות נוספות), לתשלום בסך 226 ₪.
לאחר הבירו, הוט טענו כי התטרפתי לשירותי vod, דרך השלט, לכן חייבו אותי הן על התשלום בגין השירות vod, והן על העלות של הסרט. ראשית, מעולם לא הזמנתי סרט בvod, שנית, נניח והיתי מזמינה את השירות, איך יתכן כי מחייבים הן על השירות על כל החודש והן על הסרט הבודד. לטענת הוט, כל לקוח המזמין סרט דרך השירות vod, גם אם ההזמנה תעשה ב29 ח=לחודש, יחוייב בגין כל החודש בגין השירות וגם בגין הסרט הבודד אשר צפה בו.
חשוב להדגיש כי לא הזמנתי את הסרט, וחשוב יותר- במשך השנה האחרונה, מדי מספר חודשים הוט מחייבת אותי בגין סרטים שכביכול הזמנתי דרך השלט- זוהי תקלה או דרך לקבל כסף מהלקוח, היות ומעולם לא הזמנתי סרטים דרך השלט. בפעמים הקודמות ניסיתי לברר, אך כל פעם טענת הוט חזרה על עצמה- בטח שיחקתם עם השלט, בטח יש לכם ילדים- לא, לא שיחקתי, אין לי ילדים קטנים בבית, לא נראה לי ראוי לחייב בגין סרטים שלא נצפו ועל אחת כמה וכמה לחייב בגין שירות שלא ניתן במשך כל החודש בעלות של חודש שלם.
לאחר שיחות והמתנות רבות בשירות לקוחות, וויתרתי ושילמתי את חלקי. לאחר חודש ראיתי כי עדיין התשלום גבוהה מהרגיל. פניתי אל שירות הלקוחות, שם התברר להפתעתי, כי התשלום בגין החבילה הרוסית עלה ל206 ₪, זאת ללא הודעה מוקדמת.
אם זה לא מספיק, בחודש האחרון, קיבלתי שום תשלום גבוהה מהרגיל ובו חיובים שונים- התשלום הינו בסך 226 ₪, זאת במקום 206 שמובטח (במקום ה-176 במקור). החיוב כולל תשלום בגין סרטים שונים ושוב אני מצפה לתגובת ההוט הרגילה- בטח שיחקת עם השלט, או לחילופין, התשלום החודשי עלה- לעידיעת הוט, אני כבר חודש וחצי מאושפזת בבית חולים, אין אף אחד בבית, לכן רק רוח רפאיים יכלה לשחק עם השלט והזמין סרטים.
חשוב לציין, כי לא פעם ביקשתי משירותי הוט לנתק את האפשרות בשלט להזמנת סרטים, וזאת כדי להוכיח כי אינני מזמינה סרטים לצפיה דרכו.
ברצוני לקבל זיכוי בגין החודשים האחרונים, להשוות את התשלום ל176 ₪, ואם התשלום אכן עלה, להודיע לי מראש מהו התשלום החודשי, מהו כולל, ואני אחליט האם ברצוני להמשיך ולהנות מהשירות הכל כך גרוע של חברת הוט.
עלבון סוג הנזק :
זיכוי, והבהרת החיוב העתידי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה