תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מגה ספורט שם בית העסק:
שפיים סניף בית העסק:
מכירת הליכון לא תקין נושא התלונה:
קליר אביטל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-25.08 רכשתי מכשיר ריצה בחנות מגה ספורט, סניף שפיים. אני סטודנטית והוצאתי את כל כספי הזעום על המכשיר (מתנת יומולדת לעצמי). המכשיר הותקן בביתי כעבור כשבועיים ע"י טכנאי של החברה. מהרגע הראשון, המכשי לא פעל כשורה. כל פעם שעליתי על ההליכון והלכתי או רצתי למעלה מרבע שעה, הוא התחיל להשמיע רעשים חזקים מאוד, לקרטע, ונאלצתי לרדת ממנו באופן מיידי. בנוסף, הידיות של ההליכון, כבר בשימוש הראשון, התמלאו בחלודה - שאינה ניתנת להסרה. כעבור שבוע ממועד ההתקנה, לאחר זמן המתנה רב במענה הטלפוני, הגיע לביתי טכנאי לתיקון הבעיה. הטכנאי החליף את המנוע האחורי של ההליכון היות ולטענתו היה אינו תקין. למרות התיקון, ההליכון המשיך לקרטע. כעבור שבוע (18.9), הגיע שוב טכנאי לביתי (פעם שלישית בשבועיים) ונדהם לגלות את המצב של ההליכון ה"חדש". הוא טען שאין ביכולתו לתקן זאת וההליכון אינו שמיש. ביקשתי ממנו להתקין לי הליכון חדש והוא אמר שאין הוא מוסמך לעשות זאת ולא קיבל הוראה לכך.

במהלך השבועיים נאלצתי לצאת מוקדם מהעבודה שלוש פעמים היות והטכנאים של החברה עובדים עד שעות הצהריים המוקדמות. סה"כ השתמשתי במכשיר שלוש פעמים. כלומר, נמכר לי מלכתחילה מכשיר לא תקין באיכות ירודה מאוד. אני מאוכזבת עמוקות מהשירות שניתן לי ומאופן התנהלות החברה. כמו כן, ציפיתי שחברה בעלת מוניטין כמו מגה ספורט תספק מוצרים יותר איכותיים ללקוחותיה.
אני איני מעוניינת עוד בהליכון זה ואין לי שום אמון בהליכונים ובשאר מוצריה של חברת מגה ספורט.
זיכוי והחזרת הכסף ששולם בגין מכשיר הריצה פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה